Vierailija

Kellään?

Niemi Oystä olen kuullut pelkkä hyvää, mutta onko teilä muita kokemuksia?

Kommentit (15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rivakkaa toimintaa, kolmion muutto hoitui parissa tunnissa, miehiä oli muistaakseni 5. Kaksi kertaa ollaan käytetty ko. firmaa, ainoa miinus tulee siitä, että ensimmäisellä kerralla yksi tyypeistä oli aika sovinisti eikä ollut kuulevinaankaan mitään mitä sanoin :D

Aiemmin meillä oli Forsman, mutta ne ei oikein vakuuttaneet, ajoivat ohi vaikka olin ohjaamassa pihalla ja muutto kaksiosta kaupungin sisällä kesti liian kauan (tuntiveloituksella siis).

Ripeitä, mutkattomia ja Niemeen verrattuna halpoja. Jotain pientä kolhiintunut kummallakin kerralla (rapatessa roiskuu), joten jatkossa pakkaisin extra hyvin ja suojaisin lattian lisäksi rappusten, seinien yms kulmat.

käytetty pienissä ja isoissa muutoissa, sekä myös muuttotavaroiden varastoijana. Pelkkää hyvää sanottavaa.

Hintaan en osaa kantaa ottaa,en ole niitä vertaillut.

mutta meillä oli se kanssa, urakkamuutto Hki-Tre ja meni todella vaivattomasti ja hinta oli hyvä. Aamulla ysiltä aloitettiin ja neljältä oli kamat sisällä uudessa paikassa, vaikka välissä oli ruokatauko ja ajokeli huono.

Ei ollut paikkakunnasta puhetta, mutta ainakin yritysmuutoissa näyttää valtaosa muutoista olevan Niemen hoitamia, joten siitä voi päätellä jotain. (niin hinnan kuin laadunkin suhteen)

Kollega haksahti kerran halvimpaan ja kuulemma kaikki meni pieleen mikä saattoi ja jälkipuintikin meni mahdottomaksi, kun vastapuoli kävi hankalaksi. Kuljetusliike Rämö Tampereelta tai joku sellainen.

En todellakaan voi myöskään suositella kyseistä firmaa. Jouduin myös odottelemaan 2 tuntia. Firman puhelimeen vastasi lievästi ilmaistuna pöllähtäneen kuuloinen ääni joka ei aluksi tuntunut tietävän mitä puhuin.

Paikalle saapui lopulta kolmekymppinen mies joka oli sisälläkin peililasit päässä.....

Auto lähti luisuuun ajaessani hiljaa mutkaan (keli oli todella liukas ja tiet uraiset). Selvisi että autossa oli kesärenkaat ja vasen jarruvalo ei toiminut.

Kun palautin autoa, minulta yritettiin nyhtää hyvityksen sijaan 10 euron minimimaksu tankkauksesta (ajoa kertyi 20 km). Sanoessani että en todella maksa tällaisesta autosta yhtään lisää(jokainen kunniallinen firma olisi tehnyt hyvityksen!), sain kuulla että sutiminen ja luisut eivät ole auton ja renkaiden vika, vaan "vika on kuskin pään sisällä". Kun kerroin että olen vuosia ajanut vastaavaa pakua, saimme agressiivisen kehoituksen laittaa "rahat pöydälle ja lähteä ulos".

Tämä firma toimii ilmeisesti myös nimellä "Pakettiautovuokraus Turku". En voi kenellekään suositella, enkä kaikesta päätellen(...) ole kovin yllättynyt lukiessani aiemman viestin kyseisestä firmasta, vaikka aika järkyttävää.. Toivottavasti pääsin itse tuolla muutamalla kympillä. Kaikkeen sitä törmää, HUH......

olin siis jo maksanut pakun vuokran ja nyt tarjosin rahaa ajetuista kilometreistä, kuten sovittiin. Oikeasti ei olisi kyllä kannattanut maksaa yhtään mitään moisesta tappopelistä.

Olette varmaan jo muuttaneet, mutta kerron silti;

Kun muutimme perheemme kanssa Helsingin sisällä, käytimme Niemen palvelua. Tuolloin osa tavaroista hävisi (laatikollinen ammattityökaluja. Muuttomiehet valitti koko operaation ajan, kun ei mies selkävaivojen takia osallistunut kantamaan ja meitä velotettiin myös ruokatauosta, joka kesti reilusti yli tunnin.

Kun muutimme myöhemmin sellaset 800km, osasin jo kilpailuttaa noita yrityksiä. Niemi oli KOLME KERTAA KALLIIMPI, kuin listalla toiseksi kallein yritys. Me valitsimme ilomielin tuon toisen (Grundell Oy). Palvelu oli hemmetin hyvää ja tehokasta! Mitään ei kadonnut eikä jätkät kadonneet mihinkään yli sovitun ajan.

Meillä ei ole mitään hyvää sanottavaa Niemestä. En suosittele sitä firmaa kellekään.

Kokemukseni VS-Muutto / Veljekset Saarni Oy:stä ovat aika saman suuntaisia. En itse tehnyt tilausta, joten siltä osin syntynyt kiista perustuu kuulopuheisiin. Tilausta tehdessä sopivat urakasta kiinteään hintaan arvion pohjalta. Kuitenkin kun homma oli tehty, väittivät että oltiin mainittu ja sovittu "arvion" ylittävistä lisätunneista. Puhelimessa ei tällaista mainittu, vaan urakka selvästi sovittiin kiinteään hintaan. Kun 4 tunniksi luvattu työ kestikin 12 tuntia, kasvoi alkuperäinen 400 euron hinta 1100 euroksi. Tätä sitten saapui viinalta haiseva kolmekymppinen pomo perimään paikan päälle muuttomiesten odottaessa. Uhkasi, että jos kaikkea ei makseta, joko kannetaan tavarat takaisin tai soitetaan poliisille. Annoin toki soittaa, muttei niitä poliiseja tietenkään koskaan näkynyt ja antoivat lopulta periksi. Kuvaavaa on, että viinatyyppi toistuvasti kieltäytyi keskustelemasta alkuperäisen tilaajan kanssa ja uhkaili vain meitä maksajia, jotka emme tienneet mitä oli sovittu. Aivan uskomattoman röyhkeät uhkailupuheet valehteluineen ja epäilemättä joku pelokas vanhus helposti maksaa. Itse duunarit olivat aivan asiallisia ja tekivät työnsä OK.

Muukin näyttö netistä kertoo, että sekalaiset laittomuudet ja valehtelu ovat firmalle luonteenomaisia. Tällaiset "yrittäjät" pitäisi saada suomenmaasta pois, telkien taakse tai ainakin pois liiketoiminnasta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat