G: Uskallatko tunnustaa... Oletko aikuisena pissinyt housuusi?

Vierailija

oli jo itsarin partaalla kun pidätyskyky yllättäen palautui vaikka en paljon harjoitellut

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

mutta mies kusi kerran sänkyyn, oli kuulemma nähnyt unta, että oli vessassa :D Ihan selvinpäin, normiyö... nyt naurattaa, mutta silloin kyllä teki kaikkea muuta kun nauratti, kun piti pistää patjat sun muut uusiksi :D

Vierailija

näin unta että olin vessassa. Ehti vain tippa tulemaan, kunnes heräsin. Todella noloa, onneksi ei kastunut mikään muu kuin pikkarit ihan vähän :/

En ole kertonut kenellekään, enkä aijo koskaan kertoakaan.

Vierailija

Ihmeellisin tapaus oli ehkä 5 vuotta sitten yöpyessämme vanhemmillamme. Pissasin unissani housuun koko rakon täydeltä. En muista nähneeni mitään unta. Kummallista. Silloin en ollut vielä edes raskaana.

Synnytyksen jälkeen usein lirahteli jonkun verran aivastellessa yms.

Vierailija

Raskaana ollessani töissä naureskelin miespuolisen kollegani kanssa, kun yht äkkiä huomasin että nyt lirahti housuun, naurettiin yhdessä sen jälkeen vielä makeammin. Eikä siinä vielä kaikki. Synnytyksen jälkeen pääsi takapihalla ollessani "kakkonen" housuun kun luulin että vaan ilmaa tulossa... Se se vasta noloa onkin 30 vuotiaalta! En ole edes miehelleni kehdannut kertoa!

Vierailija

Ja aloittaja tunnustaa että kyllä.. Synnytyksen jäljiltä olikin paikat aika erilaiset ja äkkinäinen naurunremakka + alkoholi tekivät tepposet.

Vierailija

Mutta olen minä ihan kunnolla pissannutkin.

Olin silloin n.20v. ja kävelemässä kotiin baarista. Pissattamaan alko ihan kamalasti, ja jostain syystä en muuta voinu kusasta johonki puskaan.

Housuunhan se tuli, olipa kiva kävellä vielä n. 1km pissa housuis. Onneks oli kuiten kesä, etten jäätyny sille matkalle.. =)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat