Me Naiset Palkka tuli, 1763 € meni – mihin Sannan rahat kuluvat? Katso hoitajan kauppakuitit yhdeltä viikolta
Vauva Refluksilapsen äidin Marjut Ollilan koskettava Instagram-postaus: Suru ja katkeruus eivät vähennä rakkautta lapseen
Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Mitä tarkoittaa WHITE TRASH? Mitä tarkoittaa WHITE TRASH? Vierailija klo 23:13 | 5.1.2009 . Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (4) 1/4 | klo 23:15 | 5.1.2009 Keksiikö joku muuten tälle hyvän suomennoksen?Mä en, mulla tulee vaan mieleen tyyliin BB-Henna, BB-Manta ja Tuksu. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 1/4 | klo 23:14 | 5.1.2009 tarkoittaa valkoihoista, sivistymätöntä, kouluttamatonta, köyhää roskaväkeä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana vapaa Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju
1/4 | klo 23:15 | 5.1.2009 Keksiikö joku muuten tälle hyvän suomennoksen?Mä en, mulla tulee vaan mieleen tyyliin BB-Henna, BB-Manta ja Tuksu. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
1/4 | klo 23:14 | 5.1.2009 tarkoittaa valkoihoista, sivistymätöntä, kouluttamatonta, köyhää roskaväkeä. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0
Keksiikö joku muuten tälle hyvän suomennoksen?
Mä en, mulla tulee vaan mieleen tyyliin BB-Henna, BB-Manta ja Tuksu.
tarkoittaa valkoihoista, sivistymätöntä, kouluttamatonta, köyhää roskaväkeä.