Kumma juttu. Silloin kun tapasin mieheni

Vierailija

hänen äitinsä pesi ja silitti hänen pyykkinsä ja laittoi kotiruokaa hänelle mm pakastimeen. Mies asui omassa yksiössään, mutta kävi aina äitinsä luona ja vei pyykit ym.

Alettiin seurustelemaan ja mies lopetti pyykkihuollon äidillään jo opetteli taidon itse. Mentiin avoliittoon ja naimisiin ja mies opetteli minulta, että miten ruokaa laitetaan. Siivota on osannut jo yksiössään.

Hänellä oli vain periaate, että kun äiti haluaa passata niin passatkoon, mutta herra varjelkoon hän kyllä hoitaa oman osansa kotitöistä kunhan on naisen kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija

Tajusin kirkkaasti tänään kuinka äärettömän omatoiminen mieheni on; tavatessamme osasi kaikki kodinhoitoon liittyvät asiat, teki ruoat jne.

Äitinsä on ollut jo parikymmentä vuotta kuolleena joten se on varmasti vaikuttanut siihen. Hänestä ei koskaan päässyt tulemaan mammanpoikaa aikuisena. Sääli, että menetti äitinsä mutta kyllä minä olen päässyt siltä osin helpommalla, kun mies edelleen haluaa hoitaa esim. omien kauluspaitojen ja pukujen pesun ja hoidon työtä varten, osaa tehdä parempaa ruokaa kuin minä, siivoa kotia innokkaasti jne..

Vierailija

Saavutetuista eduista ei kannata tinkiä.

Meillä anoppi neuloo lapsenlapselle kovasti ja ompelee hanskoja yms. Se on keino hänelle tuntea itsensä tärkeäksi ja suhtautuu minuun niin, että voi reppanaa kun ei osaa yhtään tehdä käsitöitä. Myönnettävä on, että en viitsi anopille sanoa, että käsityöt on ollut 10 ja olen neulonut jännetupintulehdukseen asti. Joskus kyse on ihan silkasta hyödyksikäytöstä, joskus taas siitä, että haluaa toisen tehdä palasen onnellisemmaksi, kun toinen saa auttaa ja osallistua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat