2-vuotias tyttö ja ihan mahditin nukutettava.

Vierailija

Nyt viikon ajan todellista taistelua nukkumaan meno. Menee tosi myöhään tuonnt yli 22 kun saa nukkumaan. Ongelmana siis se ettei halua nukkua omassa sängyssä vaan äidissä kiinni. Olen vaan niin huono itse nukkumaan että nukun sitten 2-3h yössä kun joku tuhisee vieressä.

Eli öisin kannan tyttöä nukahdettuaan takaisin sänkyyn ja sitten tyttö havahtuu ja taas on otettava viereen että nukahtaa. Ja välillä saa yökkä nukutta 2-3krt. Olen ihan poikki kun töihin tarvii herätä ennen kuutta ja sitten iltaisin pääsee vasta näin myöhään nukkumaan ja lukuisia herätyksiä yöllä.

Tänä iltana jätin lapsen vaan pinnasänkyyn ja huusi siellä raivoisasti 30min. Nukahti sitten huutoonsa. Nyt mulla on surkea mieli tuosta huudattamisesta mutta en enää muutakaan jaksanut.

Kommentit (1)

Vierailija

Se saa lapsen oksitosiinierityksen käyntiin, mikä unettaa. Se tuo myös läheisyyden hetken sinulle ja lapsellesi, mikä osaltaan auttaa lasta kestämään eron yön ajaksi sinusta ja hän ei ehkä ole yhtä takertuva kuin nyt.

Meillä hieronta tehosi muutaman illan jälkeen ja nukahtamisaika lyhetyi tunnista-kahdesta tai ylikin noin viiteentoistaminuuttiin. Suosittelen siis lämpimästi hierontaa, jos se tehoaisi teilläkin. Hieronnan aikana älä puhu lapselle, hyräile korkeintaan unettavasti. Huone hämäränä ja painoa kädellä sen verran,ettei kutita ihoa vaan paino kohdistuu syvemmälle kuin ihan pintaan, mutta ei tietenkään liian kovakouraisesti että tuntuu epämiellyttävältä. Hiero selkää, hartioita, pakaroita, ei vatsaa tai herkkiä alueita.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat