Kuka uskoo, että Niinistön tempaus maksaa miehelle presidenttiyden?!

Vierailija

Mä tossa mietin, että kun samaan aikaan hehkutettiin naimakauppoja "hieman" nuoremman naisen kanssa ja noita gallup-tuloksia, että taisi mennä Niinistölle presidentin hommat tuon takia, kuinka moni on samaa mieltä?!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

ja missä se on ilmoittanut asettuvansa ehdolle? Eikö se ole koko ajan sanonut, ettei se aio asettua ehdokkaaksi? Iltapäivälehdet voi pitää sen nimeä esillä ja tehdä gallupejaan, mutta ei ne mitään merkitse. Mä luulen että jos sitä mikään julkinen virka enää kiinnostaa puhemiehen homman jälkeen, niin se voisi haluta pääministeriksi - paljon enemmän valtaa kuin presidentillä. Mutta siinä taitaa olla Jyrki Katainen kantona kaskessa. Ehkä se jättää politiikan ja ryhtyy kokopäivätoimiseksi kirjailijaksi?

Mä en kannata Niinistöä millään lailla mutta mä en voi olla ihmettelemättä kaikkea sitä pahansuopuutta, minkä sen avioliitto on synnyttänyt. Johtuuko se siitä, että se piti seukkailunsa poissa julkisuudesta, sekö mammoja loukkaa?

Vierailija

Niin kliseistä kuin se onkin, ikä todella on vain numeroita. Sauli Niinistöllä ja Jenni Haukiolla on todella paljon yhteistä ja samanlaiset persoonat.

Varmin merkki oman elämän puutteesta on tuntemattomien pariskuntien ikäerojen vaikutusten pohdiskelu.

Vierailija

Pressanvaalit Suomessa on kun kauniitjamuhkeet, Marakinhan valittiin aikanaan Tuttujuttu-shown perusteella!

Mutta niin makaa, kuin petaa. Toivon kaikkea hyvää heille, vaikka ällistynyt olinkin uutisesta!

Vierailija

Lainaus:

ja missä se on ilmoittanut asettuvansa ehdolle? Eikö se ole koko ajan sanonut, ettei se aio asettua ehdokkaaksi? Iltapäivälehdet voi pitää sen nimeä esillä ja tehdä gallupejaan, mutta ei ne mitään merkitse. Mä luulen että jos sitä mikään julkinen virka enää kiinnostaa puhemiehen homman jälkeen, niin se voisi haluta pääministeriksi - paljon enemmän valtaa kuin presidentillä. Mutta siinä taitaa olla Jyrki Katainen kantona kaskessa. Ehkä se jättää politiikan ja ryhtyy kokopäivätoimiseksi kirjailijaksi?

Mä en kannata Niinistöä millään lailla mutta mä en voi olla ihmettelemättä kaikkea sitä pahansuopuutta, minkä sen avioliitto on synnyttänyt. Johtuuko se siitä, että se piti seukkailunsa poissa julkisuudesta, sekö mammoja loukkaa?

Mutta ap:llä kai oli aika hypoteettinen näkemys, jota siis ruokki tuo hää-uutisen ja gallupi-tulosten yhdenaikaisuus... Jossa olen kyllä jotakuinkin samaa mieltä.

Ja olin myös itse tosi yllättynyt Niinistön päätöksestä naida itseään puolta nuorempi nainen. Se ei jokseenkaan sovi siihen kuvaan, jonka olen hänestä luonut. Mutta kautta maailman sivuhan nyt on toki rikkailla ja vaikutusvaltaisilla miehillä ollut nuoret ja kauniit naiset, näinhän se menee. Mutta en vaan olisi uskonut, että Niinistö vetää Lipposet... ;)

Vierailija

Minusta toisten elämän pohdiskelu ei ole millään lailla merkki oman elämän tyhjyydestä. Ihmisellä on luonnostaan tarve pystyä samaistumaan toisiin. Suurin osa maailman sodistakin johtuu ja on johtunut siitä, ettei ihminen ole pystynyt samaistumaan toiseen ihmiseen.

Tässä ko. tapauksessa on kyse julkisuuden ihmisestä, tai tavallaan kahdesta. Koska heidän ikäeronsa on todella massiivinen, ei minusta ole lainkaan epädiskreettiä puhua liiton vaikutuksesta henkilön julkiseen ammattiin ja sen tulevaisuuteen. Minä en ainakaan tee sitä ilkeydestä, vaan silkasta hämmennyksestä ja ihan oikeasti mielenkiinnosta tapahtuneen vaikutuksesta poliittisesti.

Se on totta, että en tunne ko. ihmisiä, mutta toisaalta jos tuntisin, en varmaankaan täällä pohtisi poliittisia vaikutteita. ;)

Vierailija

Hän on tyylikkäästi hoitanut suhteensa ja toi suhteen julki vasta kun näytti että on tosissaan asian kanssa. Olen alkanut arvostaa Niinistöä ja voisin äänestää häntä presidentiksikin mikäli ehdolle joskus ryhtyy.

Vierailija

Lainaus:

Mahikset nousi nyt kun on aviovaimo. Ei kukaan olisi poikamiestä pressaksi äänestänyt.

vaan leskimies. vaimo kuoli kolarissa matkalla puoluekokoukseen varmaan parikymmentä vuotta sitten.

Vierailija

Yksityiselämä

Niinistö meni naimisiin vuonna 1974 Marja-Leena Niinistön (o.s. Alanko) kanssa. Tästä liitosta syntyi kaksi lasta (Nuutti, s. 1975 ja Matias, s. 1980). Marja-Leena Niinistö menehtyi liikenneonnettomuudessa vuonna 1995.

Myöhemmin Sauli Niinistö seurusteli kulttuuriministerinäkin toimineen kansanedustaja Tanja Karpelan kanssa muutama vuotta. He kihlautuivat loppuvuodesta 2003, mutta kihlaus purkautui kesällä 2004.

Sauli Niinistö avioitui kokoomuksen vs. viestintäpäällikkö Jenni Haukion kanssa 3. tammikuuta 2009 Reposaaren kirkossa Porissa.

Sauli Niinistöllä on kolme vanhempaa sisarusta. Veli Kari Niinistö on kasvatustieteen professori. Toinen sisarista toimii Kuntaliiton johdon sihteerinä ja toinen on ravintolayrittäjä. Sauli Niinistön sukulaisista politiikassa mukana on veljenpoika Ville Niinistö, joka on Vihreän liiton entinen varapuheenjohtaja, nykyisin Vihreän liiton eduskuntaryhmän varapuheenjohtaja ja kansanedustaja vuodesta 2007.

Niinistö selviytyi täpärästi Intian valtameren maanjäristyksesen aiheuttamasta tsunamista 26. joulukuuta 2004. Hän oli aikuisten poikiensa kanssa lomamatkalla Thaimaassa. Kaikki perheenjäsenet pelastuivat tsunamista hengissä; Niinistö selviytyi nuoremman poikansa kanssa pitelemällä kiinni puhelintolpasta useiden tuntien ajan ja hänen vanhempi poikansa pakeni hotellin katolle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat