mies haluaisi kokemuksia, kuinka suhteen käy?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olemme olleet yhdessä 10 vuotta ja tällä hetkellä avoliitossa. Meillä on yksi lapsi ja muutoinkin suhteemme on kunnossa....paitsi mieheni kertoi haluavansa seksi kokemuksen toisen naisen kanssa, koska ei ole koskaan muiden naisten kanssa ollut kuin minun...hän rakastaa minua eikä halua että eroamme tai hän satuttaisi minua....tilanne on todella vaikea sillä minusta tuntuu pahalta koko asia. Olisiko jollain kokemusta tai kertokaa mielipiteitänne asiasta.

Kommentit (11)

Vierailija

Keskustelin avopuolisoni kanssa sinun tilanteesta.. Todettiin kyllä tilanne hyvin vaikeaksi..

Kuitenkin; ehdotappa miehellesi, että jos sinäkin, niin sitten minäkin!

Miltä hänestä tuntuisi jos sinä siis löisit kovat piippuun takaisin? Osaisiko hän odottaa sinulta sellaista? Onko hän yhtä avomielinen sinun "kokemuksen" suhteen kuin olisi omansa? Niin minä varmaan tekisin, rakkaudesta huolimatta.

Vierailija

Minulle tuli ekaksi mieleen, että ei kai tuossa nyt ole mitään kolmenkympin kriisiä miehellä. Ehkä häntä stressaa, että elämää on jo x vuotta takana ja seksiä harrastettu vain yhden kanssa. Tämä meidän nykymaailma on niin seksikeskeinen, että vaatii etenkin mieheltä hyvää itsetuntoa sanoa, että on ollut sängyssä vain vaimonsa kanssa ja hyvä niin. Tiedän pari vastaavaa tapausta kuin teillä, mutta tarkalleen en tiedä, miten niissä kävi. Aviolitot ovat edelleen voimassa, mutta en tiedä, käytiinkö niissä jossain vaiheessa vieraissa. Veikkaisin, että ei.

Toinen, mikä tuli mieleen on se, että onko ehkä sinulla kokemuksia muista miehistä ja miehelläsi vain sinusta. Tuon takia hän sitten tuntee jotenkin olevansa alakynnessä tai kokemattomampi.

Mitä miehen kannattaisi miettiä. on myös se, että tällä kolmannella ihmisellä, josta hän niitä kokemuksia kaipailee, on myös tunteet. En usko, että kauhean moni ihminen haluaisi olla vain eräänlainen koekaniini. Tai ainakin jo ihan alussa miehen pitäisi tehdä selväksi, millä asialla on. Muuten voi tulla loukanneeksi jotakuta tosi pahasti. Enkä sitten tiedä, saisiko aloitus "haluaisin seksikokemuksen, kun minulla on niitä vain vaimostani, mutta en sitten muuta" kenenkään sukkia pyörimään.

Itse, jos olisin vastaavassa tilanteessa, lähtisin ehkä ratkaisemaan ongelmaa jotenkin muuta kautta. Mitä jos pelaisitte jotain seksipeliä tms., eikö niitä ole semmoisiakin? Tai esittäisitte jotain rooleja? Mieskin voisi halutessaan kehuskella kavereilleen olleensa petihommissa ties millaisten friidujen kanssa, vaikka tarkalleen ottaen kyseessä olisit yksin sinä eri rooleissa.

Itselläni kokemuksia on suoraan sanoen ihan liikaakin, eipä niistä kauheasti viitsi henkseleitä paukutella. Jos voisin muuttaa asioita, muuttaisin ne niin, että olisin tavannut mieheni jo about lukiossa ja oltaisiin oltu yhdessä siitä lähtien. MInusta se olisi paljon hienompi juttu. No, jos jotain positiivista asioiden tästä oikeasta tilasta pitää nyhtää, sanoisin, että olen oppinut, ettei hyviä miehiä kasva puussa ja kynnys pakata kamppeensa ja lähteä on tosi korkea. En myöskään lähtisi ikinä pettämään, koska tiedän, että moni kakku on kovin kaunis päältä mutta sisus selviää vasta pitemmän tuntemisen kautta.

Vierailija

En todellakaan. Hyvähän se sinäänsä on, että miehesi tuo ajatuksensa julki sinulle, mutta minusta ulkopuolisten seksikokemusten hakeminen ei kuulu parisuhteeseen. Toisaalta tässä olisi nyt hyvä kohta keskustella seksielämästä ylipäätään; onko jotain millä miehelläsi jotain fantasioita tms, jotka voisitte toteuttaa?

Mitenkäs miehesi suhtautuisi jos se olisitkin SINÄ, joka haluaa uusia kokemuksia?

Vierailija

voithan kokeilla miten mies reagoi, jos vastaat pitäväsi ideaa ihan hyvänä ja itse asiassa jo katselleesi teidän atk-osaston yhtä kundia sillä silmällä.

Vierailija

Hanen tapauksessaan paljastuikin sitten etta mies oli jo ottanut varaslahdon tassa muiden kokeilemisessa ennen kuin otti asian puheeksi. Ei ilmeisesti kehdannut suoraan sanoa ja jotenkin koki olevansa parempi ihminen kun kysyi "lupaa" vaikkakin hieman jalkikateen. Heidan tapauksessaan suhde loppui, ei niinkaan tahan pettamiseen vaan siihen etta jo tuollaisen ehdottaminen oli suhteen lopun alun merkki.

Jos et itse hyvaksy miehesi ehdotusta, ei sinun tarvitse siihen suostua eika sinun ainakaan tarvitse antaa hanelle "lupaa". Itse en missaan tapauksessa suostuisi ja on minusta kohtuutonta edes ehdottaa moista. Eli jos mies haluaa tehda syrjahypyn, tehkoot sen omalla vastuullaan ja katsokoot mita tuleman pitaa, tuollaista "have your cake and eat it too" ei ole mikaan pakko hyvaksya.

Vierailija

Minulla ei ole kokemusta vastaavasta tilanteesta, mutta jäin miettimään asiaa. Yritin kuvitella tilannetta omalle kohdalleni ja tulin siihen tulokseen, että lähettäisin mieheni viralliseen ilotaloon. Siellä ainakin naiset ovat testattuja ja mieskin passitetaan pesulle ja valvotaan käyttämään kondomia ennen varsinaista 15 minuutin seksituokiota.

Siviilissä kun ei voi kanssakulkijoista tietää, mitä tauteja tai loiseläimiä mukanaan kuljettavat. Riski on aina olemassa. Itse en näin äkkiseltään olisi huolissani vartin aktista toisen naisen kanssa, vaan siitä, jos tuliaisina saisin itselleni jonkun tippurin tai satiaisia.

Toisaalta tuollaisen kokemuksen myötä saattaa kyllä mieli muuttua kummallakin. Olisiko parisuhde enää sen jälkeen aito ja kahdenkeskinen, en osaa sanoa.

Vierailija

varsinkin jos tosiaan on niin ikävästi käynyt että ei ole muita kuin sinä ollut.

Itse en suhtautuisi kuitenkaan myönteisesti. Kokeilut on tehtävä ennen sitoutumista perhe-elämään eli elettävä sellainen nuoruus että sen jälkeen voi sitoutua.

Onhan se aika pelottavaa ajatella että mies olisi sitoutunut minuun tietämättä mitä muuta olisi tarjolla. Meillä miehellä (ja itselläkin) on ennen tapaamistamme sen verran laaja repertuaari muita että tietää nyt löytäneensä hyvän.

Mun eka avoliitto kariutui siihene ttä olin kokematon ja halusin katsoa onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella - ja olihan se siinä vaiheessa, ja aika paljonkin vihreämpää!

Vierailija

JA sun pitäisi antaa siihen lupa... huh huh

Mää en ole kyllä niin avoin...tuossa joku jo ehdottelikin noita roolileikkejä...yms. tosi hyvä idea.

Jos miehen tie vie toisen housuihin, se on ero lopullisesti. Itselläni siis.

Vierailija

Siinähän se parisuhteen merkitys on, että ollaan päätetty elää yhdessä eikä kaiken maailman mielehalut niitä muuta. Minuakin harmittaa kun en ennen lapsia tehnyt Interrail-matkaa, mutta en minä sitä enää yksinään lähde tekemään. Omien päätöksien kanssa on vaan elettävä, ei niistä voi laittaa toista kärsimään.

Ja mitä miehesi lopulta ajaa takaa. Jos seksi toisen kanssa olisi paljon parempaa niin olisi sitten hyvästit edessä, vai?Ja miten hän voisi elää loppuelämän niin että ajattelisi sen olevan parempaa muualla. Kyllä tuollainen pilaa suhteen, tai ei ainakaan kyllä paranna. Ainoa "hyvä" vaihtoehto olisi että seksi olisi surkeaa sen toisen naisen kanssa.

Älä ihmeessä edes ajattele suostuvasi tuollaiseen. Kyllä sinä riität ja jos et niin heippa sitten.

Tiip

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat