Kertokaa kotikonsteja raskausajan pahoinvoinnin lieventämiseen....

Vierailija

.

Kommentit (10)

Vierailija

Auttoi ainakin minulla. 1 b-vitamiini tabletti päivässä.

Kohmeinen ruoka lievittää myös. esim. puolijäiset mansikat.



Pahoinvointia aiheuttaa myös se jos ei ole syönyt pitkään aikaan eli pieniä aterioita vaikka tunnin välein jotain vähäsen suuhun.

Vierailija

Pieninä annoksina (napostelutyyliin) ja usein. Esim. pakastemarjat toimivat minulla hyvin. Myös rauhallinen ulkoilu auttoi, sisällä oli oikeastaan koko ajan huono olo.



Esikoisesta oksentelin päivittäin viikolle 26, pikkukakkosen kanssa pahoinvointi oli lievempää ja onneksi kestikin vain ne kolme ekaa kuukautta.

Vierailija

Egyptissä odottavat äidit kuulemma käyttävät pahoinvointiin sitruunaa. Sitä sitten vain imeskelemään!



Toimi tai ei, toivottavasti pahoinvointisi helpottaa!

Vierailija

Mulla oli aina paussikeksi ym yöpöydällä ja lasi mehua. Söin ja join nämä sängyssä mahdollisimman paikallaan ja hetken odottelin, Vasta sitten rauhassa ylös:) Päivän aikana söin omenaa ja hedelmiä "koko ajan" eli välipaloina ruokailun välissä. heti kun unohdin ompun iski tajuttoman paha olo. Minulla auttoi. Tsemppiä!

Vierailija

- nuku säännöllisesti ja herää aina samaan aikaan ( mikä tahansa rytmin muutos pahensi oloa ja väsymys erityisesti)

- syö jotain pientä vähintään 30min välein (mulla auttoi mandariinin lohkot ja voileipäkeksin palaset)

- imeskele jotain suhteellisen voimakasmakuista pastillia koko ajan ( saat myös sokeria

- juo pieniä kulauksia vettä jatkuvasti



Jos edes vesi ei pysy sisällä, niin sairaalaan tiputukseen aika nopeasti. Jatkuva oksentelu ja kuivuminen aiheuttaa kahta pahemman pahoinvoinnin

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat