Nyt IL:ssä Lapissa kuolleesta vauvasta.

Vierailija

Siellä sanotaan, että kuolema oli luonnollinen eikä hiihtoretki vaikuttanut asiaan. Antoivat tiedotteen, koska halusivat vältää huhumyllyä.

Siitäs saitte taas h*lvetin haaskat, jotka heti olitte syyttämässä vanhempia!

Kommentit (10)

Vierailija

Eli kun kätkytkuoleman syytä ei tunneta, ei ole syytä epäillä ilman lämpötilan yhteyttä siihen. Näitä kun tapahtuu kuitenkin ympäri vuoden, noin 20 tapausta vuodessa Suomessa.

Tiedän, mitä nuo vanhemmat käyvät läpi tällä hetkellä. Mun vauva oli viikkoa vajaa 5kk kuollessaan.

Osanottoja vanhemmille, isovanhemmille ja muille läheisille.

Vierailija

Toivottavasti kukaan kuolleen vauvan tunteneista ei käy tällä palstalla.

Lainaus:

etsien jotain mihin voisi iskeä."olis pitänyt pitää lapsi sisällä".

Entisajan sentraalisantrat kuolisivat kateudesta.

Vierailija

Kätkytkuolemaan johtavia syitä ei tiedetä tarkalleen joten sinäänsä hyvin kylmään ilmaan altistumisella voi olla asian kansas tekemistä.

Vierailija

Tai voi olla eka uutinen jota on päivitetty. Eka tiedote oli suppeampi ja siitä puuttui just tuo lause siitä, että hiihtomatkalla ei ollut osuutta lapsen kuolemaan.

Mua ahdistaa kanssa toi teidän älytön syyllisen hakeminen tilanteessa, jolle kukaan ei ole voinut mitään. Vanhemmat ja muut läheiset surevat suunnatonta surua ja te v-mäiset ääliöt syyttelette tietämättä oikeasti yhtään mitään.

Toivottavasti ette itse ole joku päivä av:n syytettyjen penkillä! Ai niin, ette tietenkään, koska olette itse niin saatanan täydellisiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat