Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla näin itsekkäitä miehiä?

Vierailija

Meillä on kaksi lasta, kuopus on 2kk. Imetän, vauva herää syömään öisin 3h välein. Vauva rauhoittuu unille vasta puolen yön jälkeen, esikoinen herää klo7. Ja saattaa herätä yöllä itkemään muutaman kerran. Mun yöunet on siis n. 6h ja sinä aikana herään vähintää pari kertaa. Olen siis todella väsynyt.

Mutta siis mieheen. Eilen illalla mies alkoi kysyä, että mikä mulla on, kun oon outo, en halua seksiä jne. Sanoin, että kyllähän se tietää että olen todella väsynyt kun joudun lasten takia valvomaan. Mies alkoi rähistä, että pitäisikö hänenkin valvoa koska minä valvon. Täh?? Enhän sellaista ollut edes puhunut. Sanoin että onhan mieskin pahalla päällä kun on väsynyt. Mies siihen:"ai pitääkö sun siinäkin asiassa matkia mua?" Muuutenkin jankkasi vaan minä, minä, ei mitään muötätuntoa tai ymmärrystä... ai että sapettaa toi ukko

Kommentit (5)

Vierailija

Sen pitäisi pyytää anteeksi.

Tai ainaskin, teidän pitäis keskustella syyttelemättä, sopia pelisäännöt yöheräämisille tai hankkia hoitoapua pikaisesti, esikoinen hoitoon esimerkiksi edes, niin voitte molemmat nukkua pidempään. Tai päiväunia molemmille vuorotellen. Esikoinen johonkin hoitoon edes osittaiseen, jotta saat nukkua.

Vierailija

Kyllä se siitä helpottaa kun lapset kasvaa. Omalta mieheltänikin tuntuu täysin puuttuvan kyky empatiaan. Itsekkäin ihminen jonka koskaan olen tavannut.

Miehet käsittää kummallisesti asiat. Oma mieheni kääntää aina asiat minun syyksi, vaikka en olisi edes osallisena koko juttuun. Sanoo aina, että olen ehkä oppinut sen sinulta, jos ei muuta keksi. Jos lapsi vähänkin kiukutteli, niin alkoi heti raivota minulle, että olen opettanut siitä tuollaisen.

Minun syy on kaikki kasvatusongelmat. Ihan kuin lapsilla ei olisi omaa luontoa ollenkaan vaan heidät muokataan sellaisiksi kun haluataan kasvattamalla ja alistamalla.

Joka tapauksessa, nyt kun lapset on 6v ja 8v, niin ei ole mieskään enää niin stressaantunut eikä syylistä ja nipota joka asiasta.

Osataan jopa nauraa yhdessä ja pitää hauskaa. Tämä ei onnistunut, silloin kun kuopus oli vauva ja esikoinen 2v.

Alkoi helpottaa kun lähdin takaisin töihin. Mies alkoi tehdä sen jälkeen kotitöitäkin. Kuopus oli tällöin 2,5v.

Vierailija

Nyt toi vasta sekoskin... Nousi ylös kymmeneltä ja meni aamukahville. Menin sit suihkuun, kun aattelin ett mies voi sen aikaa kattoa ettei toi esikoinen käy vauvan kimppuun. No johan kun suihkusta pääseen, mies hakkaa vessan ovea. Huutaa ett avaa se ovi, hänen piti päästä tukkansa laittamaan, oli siis lähdössä johonkin. Kun kysyin ett enkö mä saa ees rauhassa käydä suihkussa, olin siis noin 5min, mies huutaa, ett menin suihkuun vaan siksi että hän ei pääse laittamaan itseään valmiiksi. En mä ees tiennyt ett se on lähdössä. Mulla keitti ja sanoin ett ei kaikki asiat pyöri sen ympärillä. Sit haukkuu mut ja häippää ovet paukkuen. Ja mä siis näemmä vietän taas vaihteeks päivän yksin näiden lasten kanssa.

Ei kai tällainen käytös enää oo normaalia, vaik ois kuinka stressi.

ap

Uusimmat

Suosituimmat