G: Mitä uutta aiotte hankkia sisustukseen kevääksi? =)

Vierailija

Raivasin juuri kaikki joulukoristeet pois ja mies vei kuusen ulos.. Ja heti iski kevätsisustusinspiraatio! =D

Meillä olohuoneen ikkunoissa tylsät (mutta niin ajattomat) beiget lenkkiverhot ja matotkin beigeä... Mikä olisi kevään trendiväri, jota voisi näihin yhdistää esim sohvatyynyjen päällisillä?

Mitä itse meinaatte kevääksi hankkia? =)

Kommentit (5)

Vierailija

kaikki seinät pitäis täällä kämpässä maalata ja mein huoneesta vaihtaa tapetit. Keittiöön seinälle "vitriini" (sellanen olohuoneen seinähylly ), ja kaikennäköstä muuta. lisäksi ollaan alettu harkitsemaan kevyttakkaa, tuo sähkönhinta kun tahtoo vaan nousta, kämppä sähkölämmitteinen :( mutta onneksi ilmapumppu on keksitty!! Värit ja pintamateriaalit jo valittu, kunhan sais rahaa ja aikaa niin vois tehdä kämpästä mieleisen :)

Vierailija

Mä en kyllä sisusta itse trendien mukaan. Mulla on lähes valkoinen koti, jota elävöittää eri tyylien sekoittelu.

Kevään aikana aion hankkia TV-tason, joka sais mielellään olla joku vanha käytöstä poistettu teollisuuskaluste. :)

Vierailija

jollain punaisen sävyllä esim. sohvatyynyillä ja keittiöön Vallilan punavoittoiset verhot jossa isojoa kukkia. Tähän mennessä olemme suosineet tosi vaaleaa sisustusta ilman väriläiskiä.

Ja sitten tulppaaneja pöydälle niin kauan kuin niitä vain on tarjolla koko kevättalven ajan!

Vierailija

Mä laitan kevääksi yleensä aina turkoosia. Meillä seinät on beiget ja yksi tehoste seinä ruskea, samoin sohva ja matto. Turkoosi tuo ihanaa raikkautta, verhot ovat ohuet, valo tulee täysin läpi, ihanan kevyet :) limen vihreä käy myös nätisti :)

Beigen kanssa käy myös oranssi, jos tykkää niin värikkäästä, näyttää olevan sekin muotiväri.

Vierailija

Syksylla oli oranssia tehosteena ja muita ruskean savyja, jouluksi punaista ja kultaa, nyt talveksi laitan sinista ja kevaalla jotin vaaleata, ehkapa valkoista ja limea.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat