Pinnon kenellä on normaali ja hyvä mies:)

Vierailija

saa kehua omaansa!!

minulla maailman ihanin ja ymmärtäväisin mies; hoitaa vauvaa ja isompaa lasta, antaa minunkin nukkua välillä yöllä, ei juo usein, ei syyllistä vaikka olisin väsynyt enkä haluaisi seksiä tmv. ajattelee aina minun ja perheen parasta, välillä liikaakin:) ei ole kertaakaan yhdessäoloaikana huutanut minulle, eikä oikein suuttunutkaan. voi kumpa saisin aina olla hänen kanssaan:)

Kommentit (11)

Vierailija

ainoa huono puoli että nukkuu puolelle päivin vapaalla ollessaan.

Hän on ymmärtäväinen, huomaavainen, raitis, joustava ja komea. Hänellä on myös hyvä sydän.

Vierailija

tekee ruokaa ja kotitöitä, osallistuu kaikkeen, haluaa tehdä paljon asioita yhdessä, leikkii ja hassuttelee lasten kanssa todella paljon, antaa minulle hellyyttä ja rakkautta.

On myös mielettömän komea, todella harvoin läträä alkon kanssa ja silloinkin haluaa että jos lähdemme ulos järjestämme niin että mahd lähteä yhdessä.

erittäin onnellinen olen.

Vierailija

Tykkää touhuta lasten kanssa, ja taaperon kanssa lähtee jo esim mökille tai mummolaan yöksikin kahdestaan, nytkin ovat päivän poissa ja vauva vain kotona minun kanssani. Laittaa paljon ruokaa (ja parempaa kuin minä;) ja osallistuu muutenkin kotitöihin vaikka minä olen kotona ja hän töissä. Vaikka arkena herää töihin ennen minua ja lapsia, vapaaehtoisesti nousee viikonloppunakin toisena aamuna ylös lasten kanssa ja antaa minun nukkua, laittaa tuolloin aina aamukahvitkin mulle valmiiksi<3. Osaa huomioida ja hemmotella naistaan, esim vie minut teatteriin ja ulos syömään, välillä hotelliinkin, ja järjestää tuolloin lastenhoidon. Viikonloppuisin laittaa usein romanttisen kynttiläillallisen lasten mentyä nukkumaan. Baarissa ei käy kuin harvoin ja juuri koskaan ei ole ns bilettämässä vaan vain kavereiden kanssa rauhallisesti iltaa istumassa. Ei juokse joka ilta harrastamassa vaan viihtyy kotona suurimman osan vapaa-ajasta. Kun on ikää jo tarpeeksi ja on ehtinyt paahtaa baareissa ja maailmalla villeinä poikamies (ja -nais) vuosina, malttaa nyt keskittyä kotiin ja osaa arvostaa perhettä ja kotia:) Lisäksi mieheni on (mielestäni) komea ja hoikkakin on, vaikka se ei sinänsä ole minulle mikään elinehto.

Vierailija

Kyllä noita ihaniakin miehiä maailmaan onneksi mahtuu. Mun puolisoni on myös upean leikkisä isä, joka ei kotitöitäkään kaihda. Hän herää joka aamu (myös viikonloppuisin) ennen seitsemää nuorimmaisen kanssa touhuamaan ja antaa mun nukkua pidempään. Ei myöskään nipota koskaan kotitöistä eikä ikinä rahan käytöstä.

Kun vaan muistaisi olla tyytyväinen. Arjessa sitä joskus näkee liikaa vikoja ihanassakin ihmisessä.

Vierailija

hoitaa kolmea lastamme ihanasti, imuroi, siivoaa ja hommailee muutenkin, rakastaa meitä kaikkia yli kaiken,samoin kuin minä häntä ja lapsia, yhteiseloa takana hiukan yli 20 vuotta.

Vierailija

ollaan oltu 10 vuotta yhdessä, kriisejäkin koettu, mutta aina vain lähennytty enemmän. Nyt toinen pallero tulossa, eka on jo kouluikäinen. Ihan huippu isä, touhuaa lapsensa kanssa, antaa huomiota ja hellii ja oikeasti nauttii olla isä. Sitä on ilo katsoa. Tyttäremme ollessa vauva, antoi usein minun nukkua vuoroöinä pidempään ja syötti lapsemme, ehdotti vielä ihan itse tällaista.

Huomioi myös minua ja minä häntä, pienillä arjen asioilla minkä tietää olevan toiselle mukavaa. Olen tosi onnellinen, ja toivon niin kovasti että saatais koko perheellä elää terveenä kiikkustuoli ikään asti ja nukkua levollisena aikanaan pois.

Vierailija

täällä kun yleensä vain haukutaan miestänsä, hyvä että muillakin on näin

ihania miehiä ja isiä, iloitaan ja ollaan onnellisia niistä, eikä napista turhista..yritetään ainakin:) -ap

Vierailija

Hän on kuunteleva, keskusteleva, aktiivinen, rehellinen. Hän ei juo liikaa eikä rellestä kaupungilla viikonloppuisin. Hän on ollut muutaman kuukauden koti-isänäkin.

Vierailija

Ainut miinus on tuon nukkuminen. Luulisi että kahden lapsen isänä olisi oppinut menemään ajoissa nukkumaan, mutta ei. Menee lähes aina nukkumaan aikaisintaan klo 2, ja sitten nukkuu myöhään. Nousee kyllä lasten kanssa ylös kun potkin sängystä, mutta noin niinkuin omaaloitteisesti ei sieltä nouse. 3vuototyö ei tätä asiaa auta... Aina ollut tuollainen, tuskin tuo muuttuukaan. Täytyy vaan sietää kun muuten on ihana mies ja vielä ihanampi isi.

Vierailija

Vastuuntuntoinen, hauska, kivannäköinen, huomioiva.

Oli se onni etten lähtenyt omille teilleni silloin kun jossain käänteessä tuntui siltä.

Alamäkien jälkeen minulla on kaunis perhe, hyvä parisuhde ja vakavarainen talous.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat