Miehen käytöksestä suhteen alussa?

Vierailija

multa kaikki baarikärpäset saavat armottomasti kenkää.. sehän voi olla alkoholistikin jo tai ainakin sellaiseksi kasvamassa..mitä sitten 10v. päästä?

Kommentit (7)

Vierailija

Epätoivoinen ap kyselee vielä että eikö kenelläkään ole pänvastaisia kokemuksia? Siis että alussa mies on halunnut viettää aikaansa paljonkin kavereiden kanssa mutta suhteen kestettyä hieman pitempään olisikin halunnut viettää kotioloissa/ tyttöystävän kanssa enemmän aikaa.

Vierailija

koska rakastunut ihminen haluaa viettää kaiken vapaa-aikansa yhdessä rakastumisen kohteen kanssa. Taidat olla varalohduttaja.. Sori nyt vaan.

Vierailija

Tosin oltiin silloin parikymppisiä. Ihan kunnollinen siitä on pitkällä koulutuksella tullut :-) Sun pitää sanoa sille suoraan, mitä ajattelet ja haluat. Jos sekin on epävarma siitä, tahdotko sä olla jatkuvasti sen kanssa, se jatkaa entiseen malliin. Toivoa on.

Vierailija

Alussa, opiskelijana, juhli monta kertaa viikossa. Nyt hyvä kun pari kertaa vuodessa käy jossain kavereitten kanssa. Suurin muutos tuli ekaa lasta odottaessa, tosin aikamoisella väännöllä.

Vierailija

Minua on alkanut epäilyttää miehen käytös, tai lähinnä se että voiko miehen kanssa koskaan olla normaalia perhe-elämää.

Suhde on siis hyvin alussa, ollaan tapailtu vasta reilu kuukausi. Kun nähdään, mies on tosi ihana, osoittaa välittävänsä sekä sanoin että teoin. Ehdottaa tapaamisia myös itse ja sanoo että haluaisi nähdä useamminkin ja samoin minä olen sanonut että haluaisin nähdä. Mies kuitenkin haluaa mennä kavereidensa kanssa baariin joka viikonloppu, vaikka itsekin sanoo ettei se ole edes useinkaan kovin hauskaa. Usein käy niin että nähdään sunnuntai-illalla muutan tunnin ajan, sitten kun mies iltapäivällä on herännyt krapulastaan. Tämä kummastuttaa minua suuresti, miksi ei sitten ole valmis viettämään aikaansa minun kanssani, vaan sanoo että harmittaa kun ei nähdä.

En siis ole vaatimassa jatkuvaa yhdessäoloa, minullakin on omia menoja ja niin sen pitää ollakin. Miehellä on ikää jo 30v. joten luulisi suurimpien bilehalujen jo vaimentuneen mutta epäilyttää mahtaako niin koskaan käydä.

Kertokaahan minulle että voinko todella luottaa siihen että miehen tunteet ovat aidot ja että tämä on vain suhteen alkukankeutta? Kokemuksia kenelläkään?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat