Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla oli eilen sellainen päivä, että tahdoin vain kuolla

Vierailija

Lasten kanssa oli vaikeaa ja tuntui että kaikki menee päin helvettiä. Itkin illalla ja sanoin miehelleni, että tahdon vain kuolla, ajatus rauhasta joka tulee sen jälkeen kun lakkaan olemasta, houkuttaa.

Nyt nukutun yön jälkeen tuntuu hiukan helpommalta ja eiliset ajatukset kaduttaa. Ehkä elämä ei sittenkään ole niin kamalaa. Pitäiskö mun mennä hoitoon vai mitä olette mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija

huudettu lasten kanssa vuoron perää ja tuntuu että jätän lapset jollekkin joka niitä osaa paremmin hoitaa...

lääkkeet varmaan auttaisi mutta ne vain turruttaa tunteet ei poista ongelmaa.. masennus lääkkeitä olen muutaman kerran syönyt..

Vierailija

Olet masentunut- Mulla oli ihan samaa paskaa ja sama fiilis liki vuoden, kuopuksen odouksen lopussa se alkoi ja jatkui kunnes kuopus täytti nyt vuoden, loppuvuodesta. Mietin monesti että tämä kaikki loppuisi kun uskaltaisin tehdä itsarin, loputon työmäärä täällä kotona, jatkuva rahapula...meillä 4 lasta.

Mutta niin vaan olen alkanut virkistyä, ilman lääkkeitä tms. Olen yhden ystävän kanssa paljon kirjoitellut, sähköpostia, hän on kuin terapeuttini! Lääkehoitoakin mietin jo vakavissani koska aloin pelää että teen lapsillekin jo jotain.

Sinänsä niitä piväiähän riittä yhäkin kun kaikki menee päin peetä...mutta yleisesti elämä on alkanut taas hymyillä pikkasen. Voimia sulle!!

Vierailija

elämä on välillä raskasta ja vaikeaa, aina se ei ole masennusta. Aikuisen ja vanhemman täytyy jaksaa välillä enemmän. On luonnollista että välillä tuntuu kurjalta, ällöttää vaan tuo ainainen masennus-uikutus. Millaista sen normaalin elämän pitäisi olla???

Vierailija

Lainaus:

Millaista sen normaalin elämän pitäisi olla???

esim että hymyilisi joskus edes hieman, ei itkisi koko aikaa, söisi jotain välillä, nukkuisi...

Uusimmat

Suosituimmat