Olen liian laiha.

Vierailija

Luut näkyy ja kaikki muodot poissa. Nyt alkaa lihotuskuuri. Hamppareita ja sellaista. Ja kuntosalia.

Kommentit (5)

Vierailija

se ottaa kaikkiin lihaksiin ja uintitaidossa on aina kehittämisen varaa.

Punttisali titetty tosi tarpeellinen. Käytä isoja painoja ja kiinnitä huomiota proteiiinipitoiseen ruokavalioon, jotta lihakset kasvavat.

Lihakset kasvavat levossa, joten liika urheilu ei kannata.

Lihakset pitää punttisalilla saada "rikki", eli koita kokea tuskaa siellä salilla, muuten ei lihakset kasva. Isoilla painoilla ja viimeisten toistojen on satuttava todella, jotta lihas vaurtioituu jota sitten lepo ja ravinto korjaavat ja näin kasvattaa lihaksia.

Kysy neuvoa punttisalin ohjaajilta, miten lihakset saadaaan kasvamaan.

Nainen ei käytännössä kykene saamaan liian isoja lihaksia. Turha pelätä sitä, siinä tuskin onnistut, se on ammattimaista puuhaa.

Vierailija

itse ainakin uskon että rintalihaksia treenaamalla, siis isoilla painoilla ja "kidutavilla viimeisillä toistoilla" on mahdollista kasvattaa tissejä puoli kuppikokoa. Näin tulee myös kauneimmat tissit.

Tuo puoli kuppikokoa siis tarkoitaa, että se on realistista vähän pidemmällä aikajänteellä. Ammattilaiset ovat taas asia erikseen.

Vierailija

mä olen paksu kuin possu, joten mää rupean laihduttamaan ja annan ylimääräiset kilot sulle ja sää lahjotat osan laihuudestasi minulle? pysyy maailmassa tasapaino..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat