Minussa on jotain vikaa.. Tykkään kovasti juhlimisesta, vaikka kahden lapsen äiti olenkin!

Vierailija

Minä olen aina tykännyt juhlia, juoda, tanssia, pitää hauskaa.

Kun ekaa aloin odottamaan, niin ajattelin että rauhoitun. Olin kuitenkin jo 25v. ja juhlinut aika paljon.. =)

Mutta ei. Kerran kuussa minun on päästävä ulos, ja silloin tanssin ja juon aamuun asti.

Mikä ihme siinä on, että haluan humalaan?

Tuntuu tylsältä, olen varmasti outo ja huono äiti, kun en pääse yli tästä tavastani..

Jos lapsia ei olisi, luultavasti juhlisin vielä enemmän, vaikka olen jo yli 30v!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Tykkään käydä bilettämässä (humalaa ja jorausta). Noin 1krt/2kk sisällä, joskus pitempi aika joskus tulee käytyä peräkkäisenä viikonloppuina jos on jotain juhlia. Mutta jos baariin menen on oltava ainakin pienessä hiprakassa, muuten minulla ei ole hauskaa:)

Ei sillä ole mitään tekemistä hyvän äityden kanssa, sitä haluaa vain välillä laittauta ja viettää aikaa muidenkin kuin oman perheen kanssa, tekee niin perhe-elämälle kuin parisuhteelle hyvää.

Tokihan myös pieniflirttailu kuuluu asiaan, mutten näe siinä mitään pahaa kun aina tietää mikä on liikaa ja mikä ei. Tokikaan en halua mennä joka kuukausi mutta menen kun alkaa tuntua että nyt kaipaan jotain muuta kun kotia.

Vierailija

Täällä ei tosiaan kannata kysyä toisten mielipidettä äidin juhlimiseen ja alkoholinkäyttöön. Sama, kun minä kerran kyselin kohtalotovereita, kun imetys ei onnistunut ja jouduin syöttämään korviketta.. Huh, enpä olisi arvannut millaista kommenttia tuli. Tai jos oikein haluaa ärsyttää, niin kannattaa kysyä vinkkiä, mitä lapselle kannattaa syöttää 3kk ikäisenä, kun pelkkä maito ei tunnu riittävän :)

Hyvää jatkoa, olet hyvä äiti, ap :)

Fanny

Vierailija

Ihan kuin naisen "juhliminen" olisi aina huomionhakua :D Minäkin tykkään käydä kerran kuukaudessa/kahdessa ihan kunnolla viihteellä, eli juomaa ja tanssia valomerkkiin asti. Ja vieläpä ilman miestäni, hui kamalaa! Ikää 32 v ja lapsia kaksi. Paremmin jaksaa sitten kökkiä kotona kun välillä pääsee vapaallekin :)

Vierailija

Kun tarkoitetaan (kuten ap tarkensi) humalahakuista juomista, yleensä ravintolassa ja täydennettynä viraiden miesten/naisten kanssa flirtttailulla tms.

Kaipaatko miesten huomiota ap, olisiko se juhlimista, jos olisi vain naisia ravintolassa? Vai onko juominen pääroolissa? Mitä itse asiassa kaipaat?

Vierailija

Et varmasti ole ainoa. Ja miksi olisit sen takia huono äiti? Minä en ainakaan pidä itseäni outona saati huonona sen takia, että kerran kuussa käyn baarissa pitämässä hauskaa, tanssimassa ja juomassa joko ystävieni tai mieheni kanssa! Voisin potea huonoa omaatuntoa, jos tätä tapahtuisi kerran viikossa.

Vierailija

Kyllä minäkin olen joskus tuntenut tarvetta käydä mahdollisimman usein ravintolassa "juhlimassa", kaverien tai poikakaverien kanssa. Itsekin olen miettinyt, mitä on elämässä muuttunut, kun ei voisi enää vähempää kiinnostaa.

Mutta ilman muuta, kyllä minulla siihen ainakin vahvasti liittyi huomion haku (tälläytyminen ja esiintyminen omalle poikaystävälle tai ravintolassa olijoille) + hyväksyttävä syy juoda paljon.

Nyt en välitä juoda itseäni humalaan, hyvästä viinilasista nautin enemmän kotona.

Ajatus kännisistä tuntemattomista miehistä ravintolassa kuvottaa.

Jos haluan kaverin kanssa jutella, teen seen rauhallisemmassa paikassa kuin ravintolassa.

-2

Vierailija

"bilettäjiä". Uskon, että näiltä puuttuu se elämän sisältö, suhde miehen kanssa on ehkä huonolla tolalla ja pitää saada muiden miesten huomiota.

Miettikää minkä näköisiä olette muutaman vuoden kuluttua kun kaikki se ryyppääminen ja tupakointi ym. näkyy naamastanne. Lisäksi mikään ei ole rumemman näköistä kuin sellainen n. 40-vuotias nainen joka roikkuu kännissä baareissa epätoivoisesti huomiota hakien.

Vierailija

Lainaus:

"bilettäjiä". Uskon, että näiltä puuttuu se elämän sisältö, suhde miehen kanssa on ehkä huonolla tolalla ja pitää saada muiden miesten huomiota.

Miettikää minkä näköisiä olette muutaman vuoden kuluttua kun kaikki se ryyppääminen ja tupakointi ym. näkyy naamastanne. Lisäksi mikään ei ole rumemman näköistä kuin sellainen n. 40-vuotias nainen joka roikkuu kännissä baareissa epätoivoisesti huomiota hakien.

Vierailija

On reilu 5- kymppinen 10 kertanen mummo ja käy juomassa ja tanssimassa. Ihan jees äiti ja mummo.

Mitä jos ei sekotettaisi äitiyttä siihen kaikkeen elämiseen joka ei edes kuulu siihen äitiyteen?

Ainakaan omat lapset ei roiku baarissa kanssani kun käyn juhlimassa, teistä en tiedä mitä teette.

Vierailija

Minä en baarissa miehiä katsele. Joskus joku saattaa yrittää juttusille, mutta liukenen pian muualle. Ei vaan kiinnosta. Kaikki kun ei tosiaan käy baarissa pettääkseen jne.

Mutta tanssi ja se juominen on kai ne mun syyt käydä..

Olen aina tykännyt baarien fiilliksestä, minkäs teet.

Kiitos teille, joilla oli asiallisia vastauksia!!

Vierailija

että haluat pitää hauskaa ja juodakin silloin tällöin. Ajattelin raskaana ollessani, etten aio muuttua sellaiseksi kotiäidiksi, joka ei ikinä käy juhlimassa ja muuttuu täysin absolutistiksi.

Mulle kävi sitten juuri toisin. Kun lapsi syntyi, niin ei tullut mieleenkään lähteä ulos. Ja nyt uutena vuotena olin ensimmäistä kertaa baarissa eikä voinut vähempää kiinnostaa. Alkoholikin maistui kamalalle, vaikka ennen pystyin juomaan kaikki pöydän alle. No vähän liioittelua :) Nyt kuitenkin tuntuu, että viihdyn niin hyvin kotona, etten kaipaa baarielämää ja alkoholinkin voisin jättää kokonaan pois.

Mutta ymmärrän sinuakin.. Sulla varmasti on kavereita, joita on mukava nähdä tanssin merkeissä ja haluat vähän irrottautua arjesta :) Ei siihen tosiaan seuranhakua tarvitse kuulua niinkuin joku väitti. Kunhan et ala juosta ulkona joka viikonloppu..

Fanny

Vierailija

Mitä se kertoo elämän huonosta sisällöstä, jos käy keskimäärin kerran kuussa vetämässä pään täyteen ja tanssimassa? Ja mitä haittaa siitäkään on, että parisuhteessa oleva ehkä nauttii muiden ihailevista katseista?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat