Värjäätkö hiuksesi itse vai käytkä aina kampaajalla?

Vierailija

Ei se ole ollenkaan vaikeaa - pakkauksessa on ohjeet!

Raitoja en alkaisi kotona tehdä, joten niitä käyn ottamassa kampaajalla.

Kommentit (11)

Vierailija

Jopa raidat onnistuvat nykyään kotona :) Onhan se säästö, jos säännöllisesti värjää ja kotivärjäys tulee maksamaan 6-15 € väristä riippuen.

Vierailija

Ennen kuopuksen syntymää kävin aina kampaajalla, sitten kuopus syntyikin sen verran aiemmin etten ehtinyt vikalle varaamalleni kampaamo kerralle ja kun kuontalo alkoi näyttää karsealta,en ehtinyt kampaajalle ja oli juhlatkin tulossa niin rohkaistuin ja ostin kotivärin. Siitä lähtien olen värjännyt kotona ja mies on tasannut latvoja:D mulla pitkä tukka joten helppo leikatakin ja värinä olen käyttänyt garnierin luonnolliset sävyt väriä koko ajan.tosi hyvä lopputulos mun mielestä, jää monisävyiseksi. Huima säästö kun väri maksaa alle 9e ja kampaajalla 50e..

Vierailija

Tosin värjäilen hiuksiani tosi harvoin. En osaisi edes valita oikeita värejä ja ei siitä saisi sellaista elävää ja monisävyistä, kuin mitä kampaaja tekee. Mulla on siis yleensä kahta väriä.

Vierailija

Olen värjännyt nuoresta itse hiukseni ja tykkään yksivärisestä värjäyksestä ja en näe mitään syytä maksaa siitä kampaamolle, kun saan sen itsekin tukkaan iltapuhteina. Joskus olen ottanut monivärjäyksen kampaamossa, mutta yleensä tosiaan riittää yksi sävy. Rahan lisäksi toinen syy on lapsen myötä aika. Mulla ei oikein ole aikaa istua 2-3 tuntia kampaamossa, kun pitää töissäkin olla ja lapsi hakea jne.

Vierailija

värjätä tyveä ite siinä välissä..

Muutenin tykkään vaihdella hiusväriä usein ja nuorempana värjäsin aina vain itse, että se taito on jotenkin hanskassa. Mutta monivärivärjäyksen kampaaja tietenkin osaa tehdä parhaiten ja jos olisi varaa, kävisin kerran kuussa ihan mielelläni kampaajalla. Minne kerralla hulahtaa noin 120e..

Vierailija

Loreal Casting on hyvä. Ennen lasten syntymää kävin viiden viikon välein kampaajalla täällä Helsingissä. Käynti maksoi aina liki sata euroa. Nyt ei ole enää varaa moiseen. Yhden kampaamokäynnin hinnalla saa lapselle yhden haalarin. Toki monivärisyyttä en osaa loihtia, mutta mielestäni hiukseni ovat hyväkuntoiset, kiiltävät ja luonnollisen väriset.

Vierailija

Värjäisin mielelläni itse rahan säästön takia, mutta en uskalla. Kampaajillakin on hankaluuksia saada oikea sävy hiuksiini, joten en uskalla ottaa riskiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat