Muistaako teillä mies esim. minä päivinä lapsillanne on harrastuksia ja mihin aikaan

Vierailija

harrastukset alkavat ja loppuvat? Muistaako varata lapsille esim. neuvolan/hammaslääkärin? Pitääkö kiinni sovituista ruoka-ajoista, nukkumisajoista jne. jos itse olet poissa ja hän hoitaa lapsia? Muistaako ostaa uudet luistimet lapsille jos entiset on pienet yms?

Kommentit (7)

Vierailija

Niin se joka pääsee, käy viemässä harrastuksiin tai neuvolaan tai hammaslaakäriin jne. Minä kyllä useimmiten varaan ne neuvola- ja lääkäriajat, mutta kyllä joskus mieskin. Ja kyllä mies huomaa jos luistimet tai monot on pienet, kun itse myös käy lasten kanssa luistelemassa ja hiihtämässä. Hankinnat tehdään yhteistuumin...

Vierailija

pitää iolla paperilla. Nukkuma-ja ruokailuajoilla ei ole väliä. Kyllä ne lapset sanovat, jos on nälkä eikä ole ruokaa kuulunut.

Vierailija

"kuin Ellun kanat." Ihmettelen miehen stressiä kun kaikki pitää olla kalenterissa tarkkaan ja sitten viipottaa pää kolmantena jalkana kuskaamaan lapsia sinne ja tänne. Saapi sitten itse kuskata. Itse olen sitä mieltä, että lapsillamme on ihan liikaa harrastuksia, ehtiihän ne niihin sittenkin, kun osaavat itse kukea. Niin ja sitten syödään, kun on nälkä, olen miehelle sanonut, ettei meillä ole lehmiä, voimme syödä koska huvittaa. Nukkumaan menossa molemmat hieman lusmuilee. Kumma kyllä nuo neuvola ja lääkärijutut on mun vastuulla ja sitten vaatehuolto totaalisesti. Tosin olen kauhea vaatehamsteri, meiltä löytyy lapsille kengät jo pariksi vuodeksi eteenpäin kaapista.

Rennommin sais perheet ottaa, eikä elää kello kourassa. Mutta tämä on ehkä enemmän tällainen meidän mummoäitien (joka itsekin olen) elämäviisaus, jonka tajuaa sitten vasta iän kanssa. Elämästä pitää nauttia.

Vierailija

Jos jättää lapset miehen vastuulle niin elämä on hyvin hyvin vapaata. Syödään kun lapsilla on nälkä ja mitä sattuu valmiina olemaan. Usein käyvät mäkkärissä. Nukahtavat kun nukahtavat jne.

Mutta sama se on miehellä jos on vapaata. Se nukkuu iltapäivään saakka, sitten tekee mitä lystää ja syö mitä lystää siihen aikaan kun muistaa/jaksaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat