Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kertoa kaverille, että heidän asunnossaan taitaa olla hometta?

Vierailija

Epäilen todella vahvasti, että kaverini rintamamiestalossa on hometta. Siellä haisee todella omituiselle, vähän mullan ja jonkun kitkerän sekoitukselle. Se haju tarttuu vaatteisiinkin kun siellä käy. Miten tästä sanoisi kaverille? En voi vaan paukauttaa, että "teillä haisee!". Vai voiko vanhassa talossa haista joku muu? Onko olemassa "vanhan talon hajua"?

Kommentit (7)

Vierailija

Jouluna kävin viemässä paketteja ja mietin, miten kummassa he eivät itse huomaa hajua. Haju on todella voimakas, kun menee ulkoilmasta sisälle.

Vierailija

Asiaa mutkistaa se, että tämän perheen mies on vähän...hmmm...herkkä kaikenlaiselle arvostelulle. Hän siis hermostuu todella kovin jos edes puolella sanalla on eri mieltä heidän valintojensa kanssa. Hän esim. veti herneet nenään kun kysäisin silloin kun he tämän talon ostivat, että paljonkos he maksoivat talosta? Mutta kaipa se on pakko keksiä joku keino mainita asiasta. Kai sitä itse turtuu hajuun niin, ettei sitä huomaa, vaikka se ulkopuolisesta tuntuu aika voimakkaallekin.

Vierailija

eivät itse tajua / eivät kai voi enää tajuta hajua, kun ovat pitkään asuneet.

haju on todella kuvottava juuri vaatteissa. "Puhtaatkin" vaatteet haisevat homeelle, mutta eivät tätä itse ilmeisesti huomaa.

Uusimmat

Suosituimmat