Miten voi itse todeta keskeytyneen keskenmenon?

Vierailija

Olen nyt rv9 ja raskausoireet ovat tyystin kadonneet. Ensi viikolla olisi aikaa sairastaa lääkkeellisen tyhjennyksen aiheuttamia kipuja. Miten saan tämän mahdollisen keskenmenon todettua ilman kallista yksityislääkärikäyntiä?

Kommentit (15)

Vierailija

Lainaus:

Mitenköhän minä edes sitten pystyin saamaan lapsen kun ensimmäiset raskausoireet oli vasta vauva liikkeet rv15?

Kyllä niitä raskausoireita tulee toisille jo tosi aikaisin. Näin väitän 8 raskauden kokemuksella

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

Mitenköhän minä edes sitten pystyin saamaan lapsen kun ensimmäiset raskausoireet oli vasta vauva liikkeet rv15?

Kyllä niitä raskausoireita tulee toisille jo tosi aikaisin. Näin väitän 8 raskauden kokemuksella

Vierailija

Soita neuvolaan tai varaa aika suoraan terveyskeskuksen lääkärille. Ultralla varmistetaan keskenmeno tai raskauden jatkuminen.

Nimim. 4 keskenmenoa, 7 keskenmenoepäilyä ja onneksi myös 3 lasta

Vierailija

Tuskin nuo sinun "oireesi" ovat vielä oikeita ollutkaan! Raskaus on vielä niin varhaisessa vaiheessa, oikeat oireet ovat vasta edessäpäin.

Vierailija

mutta ei tule itsekseen pois. Vuoto ei siis ala itsekseen, vaan alkio on poistettava jollain tavoin ( kaavinta tai lääkkeellinen tyhjennys ).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat