G: MONTAKO SEKSIKUMPPANIA SINULLA ON OLLUT?

Vierailija

ja onko se sinusta paljon? Tietääkö miehesi todellisen luvun, vai oletko antanut ymmärtää luvun olevan paljon pienempi?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

miehelläni varmaan 100. Nyt ollaan oltu 8,5 vuotta lähes yksiavioisia parisuhteessa. Minulla noin 5 syrjähyppyä ja miehellä ehkä samanverran

Vierailija

Lainaus:

ja onko se sinusta paljon? Tietääkö miehesi todellisen luvun, vai oletko antanut ymmärtää luvun olevan paljon pienempi?

kanssa on riisuttu vaatteet? Vai ne, joiden kanssa on naitu kans?

Yhdyntäkumppaneita mulla on n. 21 ja miehellä n. 9.

Vierailija

Nyt avoliitossa 4 vuotta. Yksi 3 vuoden suhde ennen tätä nykyistä. Ei olla miehen kanssa keskusteltu mutta tietää varmaan aika tarkalleen kun ollaan tunnettu yli 10v. Hänellä vain kaksi suhdetta ennen minua, tai niin ainakin uskoisin. On 5v vanhempi.

Vierailija

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä yhdeksän vuotta ja viimeiseen yhdeksään vuoteen on ollut vaan kaksi. Ennen sitä luku liikkuu jossain 50-100 välillä. Ei toi mun mielestä nyt niin kauhean paljon ole, mä oon kuitenkin ollut seksuaalisesti aktiivinen jo parikymmentä vuotta. En mä tiedä tietääkö mies todellisen luvun, kun mäkään en enää nykyään muista kaikkia. Ollutta ja mennyttä, mitä noita muistelemaan

Vierailija

Ihan ok luku, tulipahan kokeiltua! Miehella on ollut ehka noin 4 kumppania ennen minua. Mies ei tieda minun todellista lukua, mutta olettaisin hanen kuvittelevan etta minulla alle 10 exsaa.

Tapasin miehen 9v sitten ja sen jalkeen ei kummallakaan ole ollut muita. Olimme silloin 23v ja 20v.

Vierailija

Luulisin, että yli kymmenen, mutta varmaan alle 20. Mies ei tiedä lukua, kun en tiedä itsekään. Luulen, että mies osaa arvailla aika oikeaan suuntaan. En ole antanut miehen ymmärtää luvusta yhtään mitään.

Vierailija

ehkä joskus tulee toinenkin (ero tulossa). Harmittaa vain, että väärän kanssa aloin suhteeseen. Miksei voinut osua heti se oikea kohdalle...

Vierailija

Lainaus:

Ja järkyttyneenä luen noita "ehkä 90". Ilmankos keskustelun taso on tätä muutenkin. Kevytkenkäisiä naikkosia...

Mene pois, jos taso ei miellytä. Varmaan tiukkapipot.comista tai hiekkaaemättimessä.orgista löytyy sulle tarpeeksi tasokkaita keskustelukumppaneita.

Vierailija

On vissiin aika paljon, oishan niistä voinut jättää usemmankin tekemättä. Kaduttaa, mutta eipä kyllä enää tee mieli lähtee kokeilemaan muita. Nyt riittää se yksi ja ainoa, oma aviomies. Se ei onneksi tiedä todellista lukua, eikä haluakaan tietää.

Vierailija

sen sadannen kumppanisi kanssa. Joidenkin elämänarvot nyt vaan sattuvat olemaan hiukan fiksumpia kuin toisten. Toivotko tyttäresikin hankkivan kokemuksia reipapaasti ja mahdollisimman nuorena?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat