Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele hyvää käsivoidetta!

Vierailija

Etsin hyvää käsivoidetta, joka auttaisi hurjan kuiviin käsiin. Ongelmana on pakkassäällä kädet, jotka vähänkin kylmää saadessaan kuivuvat ja halkeavat niin, että ihoa kirvelee. Voiteen pitäisi imeytyä nopeasti, koska joudun tekemään työtä käsilläni ja pesemään niitä usein päivän mittaan.

Kommentit (12)

Vierailija

Olen kuullut kehuja Body shopin hamppu-käsivoiteesta. Itse ostin juuri semmoisen mutta en ole vielä ehtinyt paljoa käyttämään. Miinuksena siinä tosin on aika voimakas tuoksu. :-/

Todella nopeasti imeytyvä voide on apteekista saatava Sebamed. En muista oliko sillä vielä joku "lisänimi" mutta on kyllä tosi nopeasti imeytyvää!! Ja apteekista saa muitakin hyviä rasvoja, nopeasti imeytyvä on myös Aqualan plus. Semmoinen kulkee mulla pikkutuubina käsilaukussa niin voi aina kuivuuden yllättäessä rasvailla. :)

Vierailija

Käytän myös iltaisin kosteutta sitovia käsineitä tehostamaan vaikutusta ja voidetta laitan vähän runsaammin. On kevyen tuntuinen, mutta kosteuttaa hyvin. Toinen hyvä on Glyseriini käsivoide Avonilta.

Muita en ole käyttänyt muutamaan vuoteen.

Vierailija

Tämä voisi olla hyvä kotikäytössä / iltaisin, kun ei joudu jatkuvasti rasvaamaan. Kuorin sarjan vartalokuorinnalla kädet usein ja joskus laitan vielä sen kosteuttavan oliivinaamion (reilusti) käsiin 10 minuutiksi. Tekee ihmeitä kuiville käsille!

Vierailija

Meillä on tyttäreni kanssa samanlainen todella rapsahtavan kuiva pakkasiho. Dermosilin extra- voide on myös todella hyvä, mutta ei imeydy niin nopeasti.

Uusimmat

Suosituimmat