JÄÄKIEKKOILIJOIDEN VAIMOT HUOM!

Vierailija

Tiedättekö mitä noissa "poikien saunailloissa " oikeesti tapahtuu? Entisenä cheerleaderinä minulla olisi monta mehevää juttua jaettavana. Säälin teitä vaimoja, oletteko oikeesti niin hyväuskoisia? Miten voitte sulattaa kaiken sen touhun? Vain murto-osa joukkueesta ei petä, tiesittekö?

Sivut

Kommentit (68)

Vierailija

pahemmin harrasta. Kyllä ne on ihan tuolta k-24 ravintoloista mistä ne sitä seuraa hankkivat. Eikä se nyt niin yleistä ole että pettävät, eivät todellakaan kaikki petä. Tämä nyt on vähän näitä urbaanilegendoja että kaikki pettää ja cheerleadereitä ei tosiaan hirveästi tuolla radalla näy.

Ja juu, en ole kiekkoilijan vaimo. Muutamaa kyllä deittaillut ja noin.

Vierailija

Hello.

Itse olen pelannut aikoinaan varsin pitkään jenkkifutista. Tämän kaupungin jefujoukkueella ja cheeppareilla on sama nimi, mutta muuten niiden organisaatiot on täysin erilliset. Tunnen kuitenkin hyvin noita cheepparivalmentajia pelitapahtumista yms, ja olen kyllä havainnut että kyseessä on todellakin urheilu, joka on vaativaa ja haastavaa. Ärsyttää se, että heidän harrastamansa laji saa huonoa mainosta joidenkin lätkäbimbojen touhuista. Eihän se hallilla huojuminen edes ole mitään cheerleadingiä.

Täällä touhu lähti liikkeelle pienen ryhmän toiminnalla ja on nyt jo varsin isolleen vietyä. Joukkueita on eri ikäisille ja harrastajia on paljon. Lisäksi joukkueet näkyvät muuallakin kuin jefu-peleissä.

Eli minä en siis ihmettele, miksi joku laittaa lapsensa (pojan tai tytön) cheerleaderjoukkueeseen. Sellainen vanhempi vain ymmärtää, mikä ero on cheepparilla ja cheepparilla.

Vierailija

Lainaus:

että aina löytyy akkoja sänkyyn, jos kertoo olevansa jääkiekkoilija, oli naama sitten millanen petolinnunperse tahansa ja älyä&tapoja nolla.

Mitä muuta nuo cheerleaderit jääkiekkoilijoiltaan saivat kuin munaa? Kuinka moni on "päässyt" naimisiin tai edes tyttöystävän asemaan?

Vierailija

Olemme tietoisia vaimojen ajatuksista, mutta se vaan yllyttää meitä enmmän ja enemmän ahmimaan teidän miehiä. Ne ovat NIIN helppoja! Joillakin heistä on ollut ihan vaki tytöt.

Vierailija

matseissa kävijänä olen kyllä sitä mieltä, ettei matseissa oleva keikutus mitään kovin erityistä urheilua tai tanssia ole. Lähinnä sellaista huiskien kanssa kireissä vaatteissa heruttamista ja takamuksenkeikutusta. Eihän niissä käytäväväliköissä mitään kekoja rakennella tai muutakaan hienoa tehdä. Äijät sitten siinä viereisillä penkeillä virnistelevät ja yrittävät kurkkia hameiden alle.

Sitten toisaalta mulla oli aikoinaan oppilaita, jotka harrastivat lajia tosissaan, kävivät kisoissa ulkomailla yms... Olivat kai aika taitavia.

En siis tiedä, ketka lajin harrastajista sinne lätkäkatsomoihin ylipäätänsä päätyvät? Parhaimmannäköisetkö?

Vierailija

että aina löytyy akkoja sänkyyn, jos kertoo olevansa jääkiekkoilija, oli naama sitten millanen petolinnunperse tahansa ja älyä&tapoja nolla.

Vierailija

Siis kerro mulle, miten voi vaimot tietää omasta miehestään, jos ei kukaan kerro niille??? Ennustajako pitäis olla? Yleensä ihmisellä on tapana uskoa hyvään ja jos suhteessa ei luota toiseen, niin eihän siinä ole mitään järkeä.

Ja varmasti näitä lätkächeeppareita on joka lähtöön, mutta kyllä osa pilaa sitten kaikkien maineen valitettavasti. Eikä täällä varmaan edes muuten haukuttaisi ap:ta, mutta kun niin ylpeilee "varatuilla saaleillaan" myöhemmin ketjussa ja se on niin lapsellista kehua.

Niin ja kyllä ex-tanssityttöjä on ihan naimisissa asti kiekkoilijoiden kanssa. Kun joku tätä epäili... Sopivat kyllä varmaan toinen toisilleen!

Lainaus:

Siis pakkohan niitten on oikeesti olla tietoisia näistä juhlista ja mitä siellä todella tapahtuu? Ei kai ne nyt NIIN urpoja voi olla? MIten ne jaksaa katella sellasta touhua ja leikkiä onnellista perhettä kaikesta huolimatta? Onko se nyt sitä suvaitsevaisuutta?

Vierailija

väärin tämä väittämä. Todellakin kelpaa silti, se kiekkoilijan kanssa seurustelu on pääpalkinto vissiin. Ja näitä pareja pyörii paljon! Muija vaan lopettaa cheerleader-hommat siinä vaiheessa ja siirtyy luontevasti tyttöystäväksi. :D.

Lainaus:

No eihän nyt yksikään tanssityttö huolisi aviomiehekseen lätkänpelaajaa, koska on varsin tietonen niitten tekemisistä!

Vierailija

Siis pakkohan niitten on oikeesti olla tietoisia näistä juhlista ja mitä siellä todella tapahtuu? Ei kai ne nyt NIIN urpoja voi olla? MIten ne jaksaa katella sellasta touhua ja leikkiä onnellista perhettä kaikesta huolimatta? Onko se nyt sitä suvaitsevaisuutta?

Vierailija

Lainaus:

Olen myöskin ollut "näissä bileissä" mukana. Tosiaan vain muutama pelaaja ei ottanut osaa näihin hommiin. Naiset oli nippanappa täysi-ikäisiä. Likaista touhua...

Mitä siellä sitten tapahtuu? Onko se jotenkin säädyttömämpää kuin vaikka kirjanpitäjien saunailloissa?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat