Mieheni ei tunnu rakastavan

Vierailija

Olen raskaana rv10. Rakastan miestäni ja haluan olla hänen kanssaan. Puhuttiin että mentäis naimisiin enne ku vauva syntyy. Mieheni haluisi vain mennä naimisiin jotta vauva saisi saman sukunimen. Kysyinkö rakastaako mies minua, hän vastasi että hän haluaa vain että olen onnellinen. Mutta ei kuulemma rakasta mua koska olen ollut nyt äkäinen ja ihan masentunut (raskaushormoonit, pitkäaikainen sairaus joka vaikuttaa raskauteen stressaa mua, rahatilanne ei ole paras mahdollinen). Olen tietoinen että olen ollut hieman hankala, mutta noi kaikki asiat vaikuttaa siihen, en ole sitä tahalllani tai mieheni kiusaksi. Eli mieheni ei rakasta mua sillai "niinkuin pitäisi" parisuhteessa. Kiva tulevaisuus. Mies kerran pettänyt ja on kyllä joskus tunnevammainen. Pitäskä nyt jättää ennen ku särkee sydämeni taas ihan sirpaleiksi?

Kommentit (10)

Vierailija

Aika tyyppi toi sun mies. Pettikö sua sen kaverin kanssa? Ei taida pystyä olemaan uskollinen? Juokse ennen ku taas panee "kaveriaan". miehet on kyllä niin paskoja,.

Vierailija

Ei vain osaa pukea tunteitaan sanoiksi. Se, että haluaa sinun olevan onnellinen on mielestäni merkki siitä että rakastaa. Ei tunne tällä hetkellä rakkauden tunteita sinua kohtaan, kun olet raskaushuuruissa jne.

Kukaan ei voi tietää tulevaa, mutta meillä esim. on sopimus ettemme eroa ainakaan ennen kuin pienin lapsi on kolme vuotta, vaikka kuinka kiristäisi. Ei se helppoa aina ole ;)

Vierailija

"pitkäaikainensairaus" ai siis reuma, kilplirauhasen vajaa/liika toiminta, astma, epilepsia diabetes tai joku muu vai? ymmärtäähän sen stressin ja pelon. ja pitäs mieskin ymmärtää.. ainakin luulisi niin. ei se ole syy olla etäinen. voimia sinulle ap.

Vierailija

Olen 38-vuotias mies ja olemme olleet avovaimoni kanssa yhdessä 4 vuotta. Meillä on yksi ihana pieni prinsessa. En ikinä voisi verrata tunteitani joita tunnen avovaimoni kohtaan naispuoleisiin kavereihini. Naiseni on niin paljon enemmän ja rakkauteni ja tunteeni ovat ihan eri aaltopituudelta kuin tunteeni ystäviäni kohtaan. Tottakai välitän kavereistani mutta naiseni on ykköinen minulle. Miksi hyväksyt tuollaisen? Uskon että jokainen joka tahtoo ja osaa rakastaa ansaitsee saman takaisin kumppaniltaan. Jos olet samalal tasolla hänelle kuin hänen kaverinsa niin hän ei ansaitse sinua. Ja ymmärtäähän sen että jos olet äkäinen, oli minunkin avovaimoni kun lastamme odotti, mutta en rakastanut häntä yhtään sen vähemmän. Päinvastoin ihailin sitä miten hän kestää fyysisen ja henkisen muutoksen jonka raskaus toi.

Vierailija

Mutta mun mies on sanonut että rakastaa kaikkia ihmisiä ja tahtoo kaikkien olevan onnellisia. Miksi ei sitten tee vauvaa naapurin irmelin kanssa? Onko tämä siis parisuhde vai kaverisuhde? Seksi ei vaikuta asiaan koska mies on harrastanut seksiä kavereittensa kanssa. Miten mä eroan muista? En mitenkään. Eli ei rakasta rakasta mua.

-ap

Vierailija

huh hu h, mistä te näitä miehiä löydätte? Heti kun tulee vastoinkäymminen niin rakkaus loppuu ja ne jättää tai pettää. Pistää oikein vihaksi. Just tollaset tyypin väittävät että välittävät kaikista ihmisistä mutta ovat itseasiassa todella itsekkäitä! Uskon että hylkäis sut ja teidän lapsen jos joku kaveri tarvis sitä ukkoas johonkin. Mitä ihmettä teet vielä sen tyypin kanssa?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat