Hukun huutiskamoihin!

Vierailija

Voiko pk-seudulla viedä vaan Ikea-kasseissa sekalaista tavaraa jonnekin hyväntekeväisyyteen tms, en jaksa kuvata ja luetella?

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Mulla ei Timbeä ja Gantia nurkissa näy :D muttei nyt ihan lumppujakaan. Kodintavaraa ja lastenvaatetta on aivan sikana! Kuka nämä kaikki on meille ostanut!? Toivottavasti en minä :D

En tohtisi viedä kierrätyskeskukseen, kun olen kuullut, jotta muijat ottavat parhaat päältä, soittavat saman tien oman sukunsa paikalle penkomaan tai pahimmillaan hamstraavat ilmaiseksi välistä kirppismyyntiinsä. En tiedä sitten, liekö huhupuheita.

Makuuhuoneessa ei mahdu nyt edes kääntymään, kun levittelin parin Ikea-säkin sisällön pitkin poikin. Jospa tästä parhaimmat päältä nappaan huutikseen, ja loput heivaan jonnekin noista ehdotetuista paikoista.

Vierailija

Ja nyt yrität siirtää lumppuongelmaasi hyväntekeväisyysjärjestöille. Iso osa järjestöjen tuotosta menee lahjoitetun roskan kuskaamiseen kaatopaikalle.

Kuskaa lumppusi itse kaatikselle

Vierailija

Itse olemme opiskelija-perhe, ja meille ainakin todellakin kelpaa hyväkuntoinen tavara, jos joku haluaa lahjoittaa! Mä kannatan tuota 'lahjoitetaan-osastoa.'

Ostetaan kaikki vaatteet yms kirpparilta tai alennuksesta.

Vierailija

Voithan laittaa vaikka tänne ostaa&myy palstan lahjoitetaan osioon, jos vaikka joku täältä olis kiinnostunut. Opiskelija-perheet olisivat varmasti enemmän, kuin hyvillään, jos jotain saisi lahjoituksena. Ja uskon, että lahjoituksen saaja olisi iloinen ja itsellesi tulisi hyvä mieli! :)

Vierailija

tuskinpa kukaan täällä ottaa tuntemattomilta käskyjä vastaan.

* * * *

Lainaus:

Minäkin olen pääkaupunkiseudulta ja tosiaan kuudelle pojalle vaatteita kaipailen. olen ostanut paljon huutiksesta, joten tiedän kyllä suunnilleen hintatason. joten jos haluat suoraan myydä voin tulla kotiinkin ostamaan tai jos kerrot mihin kirppikselle viet.

terv. nim. suurperheellisen on pakko yrittää

olisiko sinulla jotain tunnistamatonta sähköpostiosoitetta. Toki minäkin voin sellaisen tehdä jos kiinnostaa myydä suoraan.

Vierailija

Tiedäthän että noilla keräyksillä on täällä vauva-lehden palstoilla huijattu ihmisiltä vaatteita ja sitten ovat kerääjät laittaneet joko vaatteet omaan käyttöön tai ainakin niistä rahat. Pitää olla vähän enemmän tietoa, jos noin mainostat. Ainakin jokin keräysnumero. On mielestäni hieman salamyhläistä touhunne! Vieläpä ilmaissähköposti ja lempparinimellä jne. Valtavasti on valmiita keräyksiä, kun kuuklaa vaatekeräys-sanalla. Miksi teille ei kelpaa joku jo perustettu, jolla on pulaa a) vapaaehtoisesta työvoimasta b) on luotettavat jakeluketjut esim. Karjalaan tai Viroon valmiina tai muualle.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat