Ajattelin ruveta myymään itseäni

Vierailija

että saisin talouden tasapainoon ja elintasoa paremmaksi.

Mitähän tässä kannattaisi ottaa huomioon ja mistä löydän parhaat asiakkaat?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

joka sai maksettua vuokransa sillä, että bongasi Facebookista kivan oloisia miehiä ja laittoi niille privaviestiä, kysyi kiinnostaisko.

Vierailija

"Olen harkinnut tuota. Minkäs teet kun on liian tyhmä lääkäriksi ja muista töistä saa huonoa palkkaa. Ainoa ongelma on taudit, joita pelkään hullun lailla. Luulen kyllä, että naiselle kuin naiselle riittäisi seksikumppaneita vaikka ei olisikaan mikään Heidi Klum tai mitä niitä nyt on."

Mutta mikäs siinä on, että jos äijät saisi ilmaiseksi niin ei naisen ulkonäkö kelpaa vaan pitäisi olla joku kiinteytyskiristyssilikoni-ihmeponi.

Vierailija

Kun ei ole bordelleja ja katutyökin on kielletty.

Kyllä naisille on kysyntää! Jommassa kumassa iltapäivälehdessä kerran yksi 5-kymppinen nainen kertoi, miten paljon kysyntää on...

Vierailija

Osuuskunta kuulostaa hyvältä. Kotiäitinä olen ollut 7 vuotta ja raha tekee tiukkaa. Muuta tiukkaa ei sitten taida ollakaan kolmen alatiesynnytyksen jälkeen, mutta ruoska pysyy täälläkin hyvin kädessä. Ja mä voin pissatakin niiden päälle ketkä haluaa, jos joku todella sitä haluaa. (goldene dusche - sanoo saksalainen)

Vierailija

pissaat heidän päälleen. Ja kyllä pullea nainenkin kelpaa, tietyt miehet hakevat juuri pyöreämpiä naisia.

Itse veloitin tunnista 100€ ja 300€ koko yöstä/päivästä

Vierailija

Lainaus:

naiset tekevät tätä, miehet ajattelevat että nainen kuin nainen on ostettavissa. Minä en ole, ja ihmettelen suuresti, kuka voi rikkoa itsensä rahasta.

Ei ne kaikki miehet nyt varmaan kuitenkaan noin ajattele. Mutta toisaalta aika monet naiset ovat ostettavissa, olisiko Jenni D. lähtenyt Kimin matkaan jos tämä olisi kilpisjärveläinen autonasentaja? Niin ja minä en koe rikkovani itseäni jos harrastan seksiä rahasta (ei ole kyllä vielä kokemusta, mutta teoriassa ajateltuna).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat