Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto!! Poika rikkoi ison Iittalan Lantern-lyhdyn!! Suututtaa!!

Vierailija

Poika ( 7v. ) vahingossa kaatui ja kaatoi samalla suuren, lattialla seisovan Iittalan Lantern-kynttilälyhdyn! Harmittaa niin vietävästi, kun ei kuukautta ehtinyt minulla olla ja tosi pitkään säästin siihen rahaa:( Kauan siitä unelmoin ja siihen säästin ja ostin sitten itselleni joululahjaksi ja nyt se on sirpaleina roskiksessa..:( Lähes 300 euroa meni siinä samalla roskiin siruina:(

Itkettää oikeasti.. Eihän se poika tietty sitä tahallaan tehnyt, mutta harmittaa!!

Kommentit (10)

Vierailija

Käy ihmeessä kaivamassa ja ota niistä kuvat ja heitä takaisin roskikseen. En usko, että kukaan itse sirpaleita haluaa nähdä, mutta kuvan kyllä usein vaativat.

Paras oli meillä kun kakkosasunnon vintillä oli käyty ja viety tavaraa ja vaativat meiltä kuvia tuotteista, jotka oli varastettu. Oli aika mielenkiintoista haalia kuvia tuotteista, jotka oli viety. Onneksi esim. fillarista oli kuva exällä, kun poika oli ajelemassa sillä ja esim. astioista meillä oli ottaa kuvia malliksi, kun osa niistä jäi varastamatta.

Ymmärrän, sen, että kun meillä oli vesivahinko, niin niistä tuotteista piti ottaa kuvat, mutta tuo, että varastetuistakin piti olla kuva, niin se oli jo melkoista taidetta.

Vierailija

Yhtiöittäin eroja, mutta yleensä laaja kotivakuutus kattaa tuollaiset. Katso vakuutusyhtiösi nettisivuilta lisätietoja. En nyt sirpaleista osaa sanoa, mutta kannattaa katsoa näkyykö kuittia tms. tietoa tiliotteessa jos kortilla maksoit.

Vierailija

Mites siinä pitää menetellä?

Täytyykö mun siis käydä kaivamassa ne sirut tuolta ulkoroskiksesta? Pitääkö ne näyttää jollekulle?

Kiitos avusta:)

Vierailija

Onneksi poika ei kuitenkaan satuttanut itseään. Mites kotivakuutus? Kyllä tuon hintaisesta omavastuun jälkeen vielä yleensä jotain jää saatavaa (toki kannattaa laskea myös mahd. bonusten putoaminen). Jos on kotivakuutus, säästä sirpaleet tarkastajaa varten! Ja ala kaivella kuittia...

Uusimmat

Suosituimmat