Häiden hintaa kyselen?!

Vierailija

Osaako kukaan sanoa noin hintaa häille, siis, että mitähän ruoka, kahvitus ja alkoholitarjoilu maksaa henkeä kohden, noin suunnilleen? Ja kirkko, juhlapaikka yms.?

Kommentit (7)

Vierailija

70 hengen häät viime vuonna. Ruoka maksoi vähän yli parikymppiä/henkilö. Juhlapaikan vuokra taisi olla 400. Sitten koristelut ja muut tilpehöörit, puvut, meikit, kampaus ja valokuvaus olivat muita kuluja.

Vierailija

30-40 euroa menee helposti perussapuskoilla per pää.

Ja sen vinkin annan että bändi on väärä paikka säästää! Lähemmäs 1000euroa taitaa nykyään bändin kustanukset nousta, mutta huonoon ei todellakaan kannata päätyä vain 200euroa säästääkseen! Tutun häissä surkea bändi -> fiilis häissä tosi huono, meillä loistava bändi ja meininki oli aivan mahtava! (Siis ihan muidenkin mielestä kuin vain meidän, kommentti molemmissa häissä olleilta)

Vierailija

Ruoka (pitopalvelu) 25€ lähtien (/hlö)

Booli (jos viinakset Tallinnasta) 100€

Muut alkoholit n 5€/hlö

Kirkko = ilmainen

Juhlapaikka jos ei sidottu ruokailuun n 500€

Jos ruokailu talonpuolesta, silloin myös alkoholit talonpuolesta (ei paikkavuokraa, mutta hyvästi halpa booli ja tallinnan viinit)

Jos teet itse paljon ja esim ruoat teette porukalla ja palkkaatte jonkun emännän hoitamaan tarjoilut juhlapäivänä, saa hyvät häät järkättyä 3000€lla.

Bändi n 600€

Vierailija

Niin piti vielä laittaa, että tuosta 3000 eurosta oli noin 1000 euroa pitopalvelulle ja itse hommattiin makeat ja niihin meni varmaan 300 päälle eli vajaa puolet oli suuhun meneviä. Vieraita oli puolisensataa.

Vierailija

Monet jutut maksaa joka tapauksessa oli vieraita paljon tai vähän. Meidän häiden budjetti oli 3000 euroa ja luulen, että on sieltä halvemmasta päästä, meillä ei tosin ollut mitään alkoholitarjoilua, toisaalta oli esim. mieskvartetti. Joskus 15 v sitten kyllä järjestettiin häät 1000 eurolla.

Vierailija

Lainaus:

siihen laskee kaikki mitkä häitävärten ollaan hankittu puvut, häämatkat, ruuat juomat, koristelut, bändi, valokuvaaja...

Niin ja tietty juhlapaikan vuokra!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat