Joko olet aloittanut juhannus-siivoukse? Mitä vielä tekemättä? Juhannus-menu?

Vierailija

.

Kommentit (10)

Vierailija

koska kirkko on ominut senkin päivän. En nyt muista keltä, mutta pääasia on, että saan syyn nakattua paha-paha-kirkon niskaan. Tänään en keksi muuta moitittavaa, kun kaikesta muusta olen kirkkoa jo mollanut.

Vierailija

mutta Runebergin torttuja näin suureksi riemukseni eilen kaupassa, joten jospa juhannuksena viettäisi vähän etukäteen joulua, niin konservatiivien joulunaikaan minulla oli jo juhannus. Olen aikaani edellä kaikilla saroilla!

Vierailija

vieraita tulee n 25 ja siinä riittää suunniteltavaa...Lihaa ja kalaa, lisäksi kasvis. Jälkiruokapuoleen ajattelin panostaa tänä vuonna.

Siivouksia ei tarvitse itse tehdä.

Kävimme juuri juomia läpi mieheni kanssa.

Vierailija

Ajateltiin, että tehtäis sellanen grillibaari. Sovittiin jo yhden tutun kokin kanssa, että hän tulee meille töihin juhannukseksi. Mies nikkaroi sellasen tiskin tai kojun, josta kokilta voi sitten tilata mieleistään grilliherkkua. Tehdään ruokalistat ja kaikki :)

Viikon päästä mennään Tallinnaan ja ajateltiin tuoda sieltä juomat valmiiksi vähän edullisemmin.

Tänään just pyyhin pölyt niin ei tarvitse enää sitten kun vaan imuroida ennen juhannusta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat