BORA Kombi vaunut -> kannattaako??

Vierailija

Saataisiin uudehkot (n 8kk ikäiset) yhdistelmät kaverilta 60e hintaan,mutta ne tuntui kokeillessa aika raskailta... toisaalta myös tukevilta ja meillä tulee vauvan kanssa soramatkat tutuiksi (kylälle 5km soratietä ja bussille 2km)

Eka lapsi kyseessä joten en tiedä. Kalliiseen ei ole varaa ja kaverilla on kolmet (?!) vaunut joista noita käyttänyt vähiten. He hurruuttelee autolla eniten ja nuo ei kuulema takaboxiin helposti mahdu (?) mutta meillä sillä ei olisi niinkään väliä.

Käyttö yms kokemukset tervetulleita!

Kommentit (3)

Vierailija

missä vauva kulkee-kunhan on kärryt-niin osta pois. Jos taas haluat laadukkaammat ja kestävämmät (lue:kalliimmat), niin älä osta.Firkonit ovat ihan samaa tasoa.

Jos mulla ei olisi paljon rahaa, mutta haluaisin kunnon vaunut, ostaisin käytettynä jonkin laatumerkin kuomurattaat ja pehmeän kantokassin.

Vierailija

Lainaus:

missä vauva kulkee-kunhan on kärryt-niin osta pois. Jos taas haluat laadukkaammat ja kestävämmät (lue:kalliimmat), niin älä osta.Firkonit ovat ihan samaa tasoa.

Jos mulla ei olisi paljon rahaa, mutta haluaisin kunnon vaunut, ostaisin käytettynä jonkin laatumerkin kuomurattaat ja pehmeän kantokassin.

Samaan kastiin kun nuo Borat ja Firkonit kuuluu esim. Mosmo, Dorjan, Emma, ABC Design.

Jos ei ole paljon rahaa, niin suosittelen todellakin jonkun laatumerkin vaunuja, käytettynä. Esim. Emmaljunga, Teutonia, Brio, Hartan, Gesslein.

Niissä on vähemmän hajoavia muoviosia, ja mahdolliset viat voi korjata itse tai niihin saa varaosiakin.

Vierailija

Tilaa netistä esim. Firkon-merkkiset vaunut! Hinta edullinen ja laatu jo paljon parempi. Näistä on myös kokemusta lähipiirissä.

Itse vannon Brion ja Teutonian nimeen... mutta hintaahan niillä on toki rutkasti enemmän.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat