Seroxat /mielialalääkkeiden käyttäjät!

Vierailija

olen nyt syönyt jokusen kuukauden seroxattia ja toimii hyvin.Nyt vaan tein havainnon että loppui lääkkeet ja reseptin saan vasta tällä viikolla jossain välissä.Mitähän oireita tulee jos jää pari päivää ottamatta lääke?Vai pitääkö mennä aamusta lääkäriin?

Kommentit (12)

Vierailija

seroxatin kuten muidenkin mielialalääkkeiden vieroitusoireena minulla on ollut juuri noita outoja "räpsähdyksiä" päässä, ikäänkuin sähköiskuja, ja sellaista tsuf-tsuf suhinaa. Todella kamalan tuntuista. Suosittelen että haet heti lääkkeet.

Vierailija

.ja puutmisen tunnetta kasvoissa ja muuallakin vartalossa. Etova tunnekkaan ei ole ihme. Jos saat lääkkeet parin päivän sisällä niin etköhän kestä kun tiedät mistä johtuu!

Vierailija

Jos taustalla on persoonallisuushäiriö eikä mielisairaus, nuo napit sekoittavat pään lopullisesti. Se on ihan faktaa, eli ensin testit ja sitten vasta napit.

Vierailija

On aivan turha tunte niitä tuntemuksia mitä seurara, jos jää yli vuorokausi väliin.

Suosittelen reseptin hakemista mahd no. ja lääkityksen jatkamista.

Vieroitusoireet katkaistessa lääkitys seinään ei ole mukavaa. Pahimmassa tapauksessa tapat itsesi, ymmärtämättä itsekään sitä.

Suosittelen sitä reseptiä, aivan turhaan riskeeraat.

Ps. yllämainitut oireet ovat pääasiallisesti juuri niitä mitä tulet kokemaan, jos et uusi reseptiä nopeasti tai jos et tapa itseäsi, joten en toista niitä tässä enää.

Vierailija

tiedän, että lääkkeen unohtaminen aamulla tekee ainakin meikäläiselle kummallisia oloja (joita kuvattiin osuvasti yllä) jo samana iltana. Ei ole tullut mieleenkään jättää yhtäkkiä paria päivää väliin!

Kun olen esim. raskautta varten ajanut lääkehoitoani alas, niin teen sen kyllä toooosi hissukseen, jottei ikäviä "säväreitä" yms. ole tullut.

Kipin kapin reseptiä kehiin!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat