Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitolaukku! Mitä? Missä? Milloin?

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

Mietin tosiaan alunperin että mitä turhaa sitä hoitolaukkua ostaa kun jollain tavallisellakin pärjää, mutta..kertokaahan nyt viisaammat mammat ensimmäistään odottavalle, onko hoitolaukuissa oleva lämmin/viileäpussi käytännöllinen. Tarviiko sitä oikeasti?

Muutenhan tosiaan riittäisi jos olisi tarpeeksi tilaa ja ehkä muutama tasku tuttipullolle ym.

Ap

Vierailija

Mietin tosiaan alunperin että mitä turhaa sitä hoitolaukkua ostaa kun jollain tavallisellakin pärjää, mutta..kertokaahan nyt viisaammat mammat ensimmäistään odottavalle, onko hoitolaukuissa oleva lämmin/viileäpussi käytännöllinen. Tarviiko sitä oikeasti?

Muutenhan tosiaan riittäisi jos olisi tarpeeksi tilaa ja ehkä muutama tasku tuttipullolle ym.

Ap

Vierailija

Eli..haluaisin hoitolaukun joka olisi nimenomaista tarkoitusta varten, mutta joka olisi kuitenkin tyylikkään näköinen. Tuntuu että useimmat on aika karseita..näyttää aivan joiltain kannettavan tietokoneen laukuilta..

Osaatko suositella jotain tiettyä merkkiä/mallia, joka ei olisi hinnaltaan aivan järkyttävä..

Poison Ivy

Vierailija

No mun mielestä sillä pullopussilla ei tee mitään. Varmaan tarkoitettu niille, jotka tekee korvikkeen jauheesta, joka on yleinen tapa monessa paikassa muualla Euroopassa ja haluavat antaa sen puistossa ja mukana siis lämmin vesi. Jos haluat antaa lämmintä korviketta niin kyllä joka kahvilassa on mikro. Ja monet juovat huoneenlämpöistä. Siis termosmielessä sitä pussia ei tarvitse Suomessa, joten pelkästään sen vuoksi en ostaisi.

Hoitoalusta on hyvä ja sitä käytän paljon. Tosin muovifroteen palallakin pärjää.

Hoitolaukun paras puoli on koko ja kunnon hihna, jonka saa vaunuihin kiinni.

Toinen hyvä puoli on se, että sisusta on kosteudenpitävää kangasta. Siellä kun tulee kuljeteltua soseikäisten astioita, avattuja ruokapurkkeja jne.

Iso sisätaskujen määrä on hyvä. Mä en siksi lämmennyt itse millekään Marimekko-laukulle, vaikka muuten tykkään.

Se, jolla oli Storksak

Vierailija

Haluaisin siis sellaisen mikä ei välttis näyttäis niin "sporttiselta"..joku sellainen mikä sopisi paremmin vähän "siistimpien" vaatteiden kanssa..

Vierailija

Mikä vaan reppu tai laukku käy. Mulle on ollu tärkeintä, et on tarpeeks tilava ja et on muutama lokero pikkutavaroille. Hoitoalustana on muovifroteen palanen, joka kulkee hyvin kassissa mukana.

Uusimmat

Suosituimmat