raskaana oleet/olevat hoi. Tarvitsen neuvojanne!!

Vierailija

Olen ekaa kertaa raskaana ja viikko 30+1 menossa. Olisin kysellyt, että kuinka olette tunteneet supistukset? Minulla on nyt ties kuinka monetta päivää jo särkenyt alavatsa ja selkä samanlailla, kun menkkojen aikaan mutta kipu on vain kovempi ja ns. terävempi. Voisiko tälläinen olla supistelua vai kohdun kasvusta johtuvaa kipuilua? Vatsa kovettuu ylhäältä toisinaan mutta tuo kipu, kun se tulee en pysty tekemään muuta, kuin tuskailemaan sängyssä. Kestää toisinaan pitkäänkin mutta toisinaan tulee lyhyitä kipuaaltoja.

Mitähän tämä voisi olla, jos ei ole suppareita?

Kommentit (7)

Vierailija

kaksi raskautta, eikä supistuksen supistusta kertaakaan tullut. Sektiolla molemmat ulos... Harmittaa kun ei tiedä, millaisia supistukset ovat.

Vierailija

Kuulostaa nimittäin supistuksilta. Ja jos noin kovia ovat, voivat hyvinkin avata paikkoja vähän liian aikaisin. Käy ihmeessä tarkistuttamassa tilanne.

Vierailija

Eri asia sitten on ovatko tarpeeksi voimakkaita paikkoja avaamaan. Soita aamulla neuvolaan tai äitipolille ja lepää, lepää ja lepää. Et imuroi, et tiskaa, et kävele kuin vessaan ja syömään. Ilmeisesti eka lapsi kyseessä niin ei tarvitse isommasta huolehtia.

Vierailija

Mulla on kanssa ollut tässä kolmannessa raskaudessani paljon sellaisia kuukautiskipumaisia tuntemuksia ja paikat ovat tiiviisti kiinni

mulla edes neuvolassa ei osattu sanoa mistä nuo tuollaiset johtuvat, täti meinasi myös että kohtu harjoittelee tulevaa varten

kannattaa kyllä varmaan huomenna tiedustella omasta neuvolasta

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat