Kertokaa rivitalo asumisesta! On ollut minulle painajaismainen ajatus

Vierailija

nyt muuttamassa!

Mihin pitää varautua?

Mistä saa voimia?

Kommentit (13)

Vierailija

vanhempien kalliissa rivarissa on siis 24 asuntoa ja niillä on talkkari ja isännöitsijä hoitamassa kaikki hommat.

Ärsyttää: se, että tehdään aivan typeriä remontteja. Vaikkapa eristerappaus. Se oli kerrassaan turha. Ikkunoiden vaihto myös turha.

Olen rakennusinsinööri itse ja ärsyttää.

Vierailija

Lainaus:

Mitäs ...vetin asiaa niillä on lampsia toisten _omalle pihalle_ kutsumatta?

vetää sitä ruohonleikkuria oman asuntonsa läpi... tavallaan ymmärrän kyllä, eihän sitä kantaakaan voi. On se aika painava. Sitten toinen oli tietysti vielä sellainen joka leikkasi sen ruohon kerran viikossa koko kesän ajan, ou jee!

Vierailija

Lainaus:

Tai varmaan olet..mutta voiko kukaan muu yhtyä 7. näkemyksiin?

ap

Meillä ei naapureita huomaa kuin roskista viedessä. Tervehdin ja siinä se. Taloyhtiössä ei ole pieniä lapsia ja ainoa koirakin löytyy meiltä.

Vierailija

Ihan riippuu minkälaiset lapset naapurissa asustaa.

Lainaus:

Lapset pimputtaa ovikelloa ja juokse karkuun, tulee pyytämään saako tulla katsomaan koiraa tai ulkoiluttamaan jne. Ei mitään rauhaa!

.

Vierailija

Ja varsinkin, jos ei ole mitään (kamalia) talkoosysteemeitä, vaan huoltoyhtiö jne. Että mikä pakottaa olemaan missään määrin naapureiden kanssa tekemisissä jos ei halua?

Vierailija

vanhemmat asuvat paremmassa rivitaloyhtiössä ja siellä asuu oikein asiallista akateemista porukkaa. 5h ja paljon muuta tilaa.

Taas semmoiset pikkuruiset puukyhäelmät keräävät asukkaikseen surkeaa duunarisakkia, joka metelöi ja örveltää.

Plussaa on se, että vain 2 meluavaa naapuria ja se, että ei tarvitse itse hoitaa asioita, vaan voi soittaa talkkarille tai isännöitsijälle.

Vierailija

Eka rivari: 4 asuntoa, mukavat naapurit,

miinuksena 7 isoa vaahteraa mun pihaosuudella, joiden lehtiä haravoin syksyisin n. 30 jätesäkillistä