Toistuvat hiivatulehdukset, mistä apua?

Vierailija

Kärsin jatkuvista hiivatulehduksista. Miten ihmeessä niistä pääsee eroon? Olen käyttänyt Canesten Kombi-hoitoa, mutta eipä kestä kauaa kun taas on kaamea kutina. Mitä pitäisi tehdä?

Käytän aktiivisesti Aquaflex-kuulia lantionpohjanlihasten vahvistamiseksi ja olenkin nyt miettinyt voisiko se edesauttaa tulehdusten syntyä?

Kommentit (12)

Vierailija

Syötkö e-pillereitä tai onko sinulla hormonikierukka?

Ainoa, mistä minulle oli kunnolla apua, oli pillereiden lopetus. Ja hormonikierukan jälkeen alkoi taas sama rumpa ja taas auttoi, kun se poistettiin. Light limpparit, sokeri ja kaikki keinotekoiset makeutusaineet pahensivat hiivaa. Ennen pillereiden lopetusta koitin hiiva-diettiä, erilaisia hiivalääkkeitä (apteekista, että luontaistuotteista), homeopatiaa.

Maitohappo emätinpuikot on hyviä heti, kun vähänkin tuntuu, että jotain vois olla. Hiivalääkkeeet menettää tehonsa, kun joutuu usein käyttämään.

Inhottava vaiva!! Toivottavasti löydät avun!

Vierailija

*pyykinpesuaineet ja huuhteluaineet sensitive (niissäkin eroja! mini risk, erisan sopii mulle)

*ei stringejä

*puuvilla alushousut

*yöt ilman housuja

*pehmeä vessapaperi

Vierailija

Desinfioi ne jumppakuulat huolellisesti.

Lisäksi kolmas homma: Miehelle kumi päälle.

Tosi tylsää, mutta jos oma ph ja miehen ph on kovasti erilaiset, voi olla, että hiiva aktivoituu spermastakin. Kannattaa pari kolme kuukautta käyttää kumia ja jos hiiva pysyy poissa, syy on siinä spermassa.

Ja jos vielä tarvii toimenpiteitä: Jätä vaaleat jauhot ja sokeri pois ruokavaliostasi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat