En tiedä miltä tuntuu olla kaunis-

Vierailija

en ollut kaunis edes nuorena. En tiedä millaista olisi olla miesten mielenkiinnon kohteena. Työelämässäkin olen aina jäänyt paitsioon. Minun on todella vaikeaa tutustua fiksuihin miehiin, koska he hakeutuvat useimmiten kauniiden seuraan. Tapaan vain katkeria ja vittumaisia luusereita joiden kanssa on paha olla. Loppu.

Kommentit (10)

Vierailija

tee asialle jotakin jos kärsit kauneudestasi! Alkajaisiksi ajele hiukset siiliksi. Jos se ei riitä häivyttämään hehkuasi niin tee sama kulmakarvoillesi. Osta jatkossa vaatteesi Tokmannilta. Pukeudu näin: fleecetakki, tuulipuvun housut, tennissukat ja turkiscrocksit. Ala tykätä rasvasta, namia.

Vierailija

mutta kasvoiltani sellanen "ei minkään näköinen". Kasvoja on vähän vaikea muuttaa ellei ole määrättömästi rahaa. Saatan olla vähän kyllästynyt itseeni, joka on se minun sisäinen hehkuni. Mulla ei ole enää motivaatiota alkaa muuttaa itseäni, keski-ikäisenä, 35-vuotiaana. Tuntuu vaan et kun nuoruus on jo ohi niin kaikki tsänssitkin on ohi mun osalta. ap

Vierailija

... en vaihtaisi, tunnen olevani loistopakkaus: todella kaunis, älykäs, hauska :)

Ja siis erittäin haluttu. Minusta kiinnostuu jatkuvasti uusia ihmisiä. Saan treffiehdotuksia ja vihjauksia, lahjoja ja juhlakutsuja monenlaisilta suunnilta. Sehän on erittäin imartelevaa ja mukavaa! Olen vielä sellainen, että teen monista itselleni mukavia tuttavia ja kavereita ja ystäviä ilman että tilanne on kiusallinen ja mikäs sen kivempaa kuin saada uusia kavereita.

Mutta harmillinen puoli on se, että koska jatkuvasti on tarjolla mitä hienompaa ja kiintoisampaa seuraa on vaikea pitää into omaan suhteeseen. Mietin silloin tällöin, että olisiko elämäni sittenkin hienompaa jonkun toisen kanssa. Onko heillä tarjota jotain enemmän ja sellainen panostamisen halu vaikeilla hetkillä tähän suhteeseen on joskus hukassa, koska "tiedän" etten jää koskaan yksin ja minulla olisi samantien monia jotka ottaisivat minut avosylin vastaan.

Joskus mietin että olisin suhteissani onnellisempi jos voisin oikeasti vain arvostaa sitä mitä minulla on ja nauttia siitä, ajattelematta muita realistisia vaihtoehtoja, mutta jostain syystä se on todella vaikeaa.

Olen melko itsekäs ja itsestäni tietoinen, minusta tuntuu että ainoat ongelmat ovat nimenomaan siinä miten koen suhteeni, enkä osaa siinä toimia ja ajatella "oikein" muun muassa juuri näistä' syistä, että niin paljon kaikkea hyvää ja erilaista ja erilaisia mahdollisuuksia on tarjolla.

Vierailija

kasvoiltasi "ei minkään näköinen". Meikillä sinusta saa kaunottaren. Ei muuta kuin ammattilaisen meikkaukseen, hopi hopi!

Ja tosiaan niinkuin joku kirjoitti, kehitä persoonaasi - ja rakastu itseesi uudestaan :)

Vierailija

Lainaus:

... töitä on ihan tarpeeksi hankala tehdä miesvaltaisella alalla ilman että kerää itselleen vääränlaista huomiota. Miehet nyt on sellaisia, että jos ovat seksuaalisesti kiinnostuneita jostain naisesta, ja antaa pakit, niin ne kostavat mitätöimällä. Kokemusta on.

Tää on niin totta!!!

KUKAAN ei ota kaunista vaaleaverikköä vakavasti, kaikki miehet ovat vain pyrkimässä lähempään tuttavuuteen ja toiset naiset pitävät munahaukkana!!

Toki huomion saaminen on kivaa, useimmiten, MUTTA työasioita on joskus miltei mahdotonta koittaa hoitaa asiallisesti. Ja todellisia ystäviä vaikea löytää kun kaikilta ennemmin tai myöhemmin löytyy joko alemmuuskompleksi itsensä suhteen tai ihastumisenpelko tai mustasukkaisuus kun tällainen unelmanainen tulee mukaan kuvioihin.

Ois elämä huomattavasti helpompaa ihan tavallisen näköisenä, uskoisin.

Silloin ihmiset huomais persoonasta muutakin kuin vain kauniin ulkokuoren.

Vierailija

kaikki tuntuu hänellä onnistuvan, en voi olla ajattelematta että kaunis ulkomuoto helpottaa hänen elämäänsä. On ihan fiksu ja mukava muutenkin mutta ei ole peruskoulua enempää käynyt ja silti saa hakemansa työpaikat.

Jotkut nyt vaan on kauniimpia, itse olen ap:n kanssa samaa tasoa eli "ei minkään näköinen" vaikka itsestäni huolta pidänkin.

Vierailija

todellakaan ole aina mukavia, usko pois.

Mutta jos todella haluat olla kaunis, niin kerro mitä haluaisit muuttaa itsessäsi? Painoa alas tms.? Ehkä täältä voit saada vinkkejä.

Ps. sisäinen hehku ja terve itserakkaus tekee kauniiksi

Vierailija

tämä on ihan totta. Olen kaunis sillä tavalla joka miellyttää miehiä, hoikka, ja isohkot rinnat. Kasvot ok myös. Valitettavasti kun miehet rupeavat vihjailemaan, aina ne luuserit joiden huomiota vähiten haluan ovat ensimmäisinä vihjailemassa.

Ne miehet, joista olisin ollut kiinnostunut ovat jotenkin varovaisempia flirttaliun suhteen. Työskentelen isossa yrityksessä, jossa on paljon lahjakkaita ihmisiä. Meidän työyhteisössämme ihmisiä arvostetaan sen mukaan, mitä tuloksia saavat aikaan. Koska olen ollut kauan jo junnaamassa samoissa hommissa, minua hävettää. Sanon itselleni, että se johtuu monista pitkistä äitiyslomistani, mutta ikävästi tuntuu siltä, että jos olisin tosi lahjakas minut olisi poimittu etenemään ä-lomista huolimatta.

Viimeisin rintaliiviostokseni on Minimiser-liivit. Tämä on ihan totta. Kun joskus lehdissä kirjoitellaan juttua siitä että suomalaiset naiset muka kieltävät naisellisuutensa työssä ja pukeutuvat läskipohjakenkiin, ajattelen, että no ettekö te helvetti tajua että niitä töitä on ihan tarpeeksi hankala tehdä miesvaltaisella alalla ilman että kerää itselleen vääränlaista huomiota. Miehet nyt on sellaisia, että jos ovat seksuaalisesti kiinnostuneita jostain naisesta, ja antaa pakit, niin ne kostavat mitätöimällä. Kokemusta on. Kiitos että sain purkautua. Kohta 40-v.

Vierailija

paljon huomiota miehiltä, vaikken olekaan erityisen kaunis. Jos vain kauniit saisivat huomiota, niin aika harva saisi.

MUTTA olen hoikka, urheilullinen ja pukeudun hyvin. Ja mikä vielä tärkeämpää olen fiksu, hauska ja suorapuheinen. Tuosta viimeksimainitusta olen saanut erityisesti kiitosta.

Eli ulkonäön takia ei paitsioon tarvitse jäädä. Kannattaa panostaa persoonaan ja toki normaalipainoisena on helpompi olla itsevarma.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat