Vierailija

On muuten paljon paaremman näköinen ilman rillejä...

Sivut

Kommentit (24)

Joitakin luonteen miinuspuoliakin tuli esiin, mutta toisaalta hyvä kun ei niitä yrittänytkään peitellä. Se mietitytti, kenen tilauksesta ohjelma oli tuotettu, Jungnerin itsensä vai ylen?

En ole juuri Jungnerin elämää seurannut, enkä tiennyt, että hän edelleen sairastaa syöpää. Luulin hänen parantuneen siitä. Jatkossa varmaan kiinnostuneemmin seuraan uutisointia syövän progressiota ajatellen. Toivotaan että hän kuitenkin saisi vielä useita vuosia vaimonsa kanssa!

Kiva muuten oli, että hän sanoi rakastaneensa myös entistä vaimoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ohjelma. varsin kun kyseessä on Ylen tj.

Jungner on saanut erikoispalvelua ja -hoitoa.

Siitä olen iloinen, että Jungner on parantunut tai ainakin syöpä on vielä aloillaan.

Jungner ei tiedä todellisen syöpäpotilaan elämästä mitään.

He eivät karauta Audillaan syöpäpolin eteen ja hehkuta tv-kameroille uutta ja entistä auvoisampaa elämäänsä syövän jälkeen.

Tavallisislla ihmisillä ei ole varaa erikoishoitoihin ja -palveluihin.

Tavalliset ihmiset eivät saa Ylen tj:n suuruista palkkaa siitä, että surffailevat päivät pitkät You Tubessa.

mitä ihmettä se ystävä liittyy Jungnerin mainoselokuvaan? Muuten kuin todistaa, että joku on niin pönttö, että uskoo propagandan ja pehmoilee, kun on joskus tuntenut jonkun, jolla on syöpä. Niinhän Jungner on juuri laskenutkin! Että kerää tolloilta halvalla ja helpolla sympatiapisteitä. Voi elämän kevät, että joku on hyväuskoinen.

Mulle tuli hyvä fiilis tosta ohjelmasta ja hänestä sai kovinkin fiksun kuvan, empaattisen ja inhimillisen.

Mä en kans käsitä miten ihmiset puhuu noin rumasti. Tollanen voi osua kenen tahansa miehen kohdalle.

Eikä ulkonäkö merkitse kaikkea, joskaan mun mielestä ei edes ole ruma vaan ihan mukavannäköinen mies.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat