Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisesta, jonka miehellä on ollut suhde toiseen naiseen usean vuoden ajan?

Vierailija

.

Kommentit (14)

Vierailija

että hänellä on kaamea ja itsekäs mies. Vaikka parisuhteessa olisi mitä vikaa, systemaattinen pettäminen on katalaa.

Ajattelisin myös, että vaimo on saanut kyllä aktiivisesti sulkea silmänsä aika monilta merkeiltä, ja miettisin kovasti joidenkin ihmisten taipumusta tehdä niin. (Näin oma äitinikin teki. Vaikka isä huiteli milloin missä ja oli kylmä ja etäinen, se vuosien pettäminen tuli sitten kuitenkin kauheana pommina.)

Sitten toivoisin, että hän löytäisi sen ymmärryksen, ettei puolison pettämiset vähennä hänen arvoaan ihmisenä tai naisena pienintäkään hitusta.

Vierailija

Sitä ihan tavallista epäilyä silloin jo aiemmin,mutta nyt asuu tämän naisen kanssa ja kaikenlaista olen huomannut.En halua kertoa enempää.

Vierailija

Tosi mies tai nainen kertooa tästä kumppanilleen.

Moni vaan halua kokeilla tuleeko uudesta jutusta mitään, ettei putoa tyhjän päälle.Säälittävää.

Vierailija

mutta siitä parisuhteesta ajattelen, että se ei ole ollut kovinkaan läheinen. Jos toisella on aikaa sivusuhteeseen, niin parisuhteeseen pitää mahtua paljon omia menoja ja omaa aikaa, ja minusta ei kuulu suhteeseen, että koko ajan huidellaan jossakin siellä täällä erikseen, viikoloppuisin tai lomilla.

Vierailija

Lainaus:

En minä ole tehnyt mitään pahaa tai väärää, olen luottanut ja uskonut, mielestäni ne ovat parisuhteen perusasioita. Raukkamainen surkimus on se pettäjä.

Vierailija

Minä olin monta vuotta se toinen nainen. Kyseinen mies yrittää vieläkin tavata, mutta en ole enää suostunut. Sen avovaimo ei ole koskaan tiennyt mitään meidän suhteesta. Heillä on nykyisin kaksi pientä lasta, mies on yrittänyt tavata minua viimeksi kun naisensa oli viimesillään raskaana.

Vierailija

että voi ressukkaa, tuollainen kusipää miehenä. Pettää ja saa sen vielä peitettyäkin.

Jos taas nainen tietäisi asian, niin ajattelisin että mies on kusipää ja nainen pahasti läheisriippuvainen.

Vierailija

En minä ole tehnyt mitään pahaa tai väärää, olen luottanut ja uskonut, mielestäni ne ovat parisuhteen perusasioita. Raukkamainen surkimus on se pettäjä.

Uusimmat

Suosituimmat