Miksi mua panettaa JATKUVASTI? Mies jo hätää kärsimässä!

Vierailija

Mulla on eilisen ja tänään panettanut ihan kokoajan. Tänään oon jo munaa saanut 6 kertaa ja taas tekis mieli. Mitä ihmettä tää on?

Viimeksi oli alkutalvesta samanlainen viikon kiimakausi ja nyt taas. Välillä mulla taas on todella kuiva kausi eikä vaan haluta millään.

Miesparka tuolla lapsia nukuttaa ja tekis mieli riipiä se tänne ja raiskata!

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

mulle se panettaminen on mukava muisto parisuhteesta ajoilta ennen lapsen syntymää. Siitä on jo useampi vuosi. Oli se ihan kivaa aikaa se.

Vierailija

Ja oon niin märkänä kun panettaa, että oikein hävettää : ) ...ja mulla on uus poikakaveri kaiken lisäksi, jolla on aivan valtava meisseli : )

Onko muilla himokkailla ongelmana jopa liika liukkaus. Siihen kun vielä ejakuloi niin huh huh!

Vierailija

Alkaa noin 3-4 päivää ennen ovulaatiota ja kestää 2-3 päivää sen jälkeenkin. Eli kalenterista voin katsoa, milloin panettaa! Neljä lasta.

Vierailija

Lainaus:

Mulla on eilisen ja tänään panettanut ihan kokoajan. Tänään oon jo munaa saanut 6 kertaa ja taas tekis mieli. Mitä ihmettä tää on?

Viimeksi oli alkutalvesta samanlainen viikon kiimakausi ja nyt taas. Välillä mulla taas on todella kuiva kausi eikä vaan haluta millään.

Lainaus:

Lainaus:

Mieli tekee mutta ei saa niin usein .

hyvä tavaran merkki on että se on loppu tai saat ensviikolla .

paras kokemus on seitemä kertaa yössä orkasmiin . sitten oli paukut vähissä .ja täytyy sanoo että oli nainnen kyllä kaunis ja hän halusi myös joten.

ei ole mitään huolestuttavaa kun halut hyrää .se on suorastaan ihanaa.toivoa vaan sinulle ja mihellesi että lapset kasvaessaan nukkuvat premmin ,silloin on

se aika kokeilla mitä vaan jota

puutuu..eli ahkerasti van harrastamaan mikä on mielessä .se on yksi lenkkeily

kalorit tippuu ja saa vielä hyvää.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat