Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette, jos menette Tupperi kutsuille ja esittelijällä onkin lapset mukana?

Vierailija

Olen huomenna menossa esittelemään yksille kutsuille (ovat päivällä) ja lasten (3 kappaletta, iältään 1v6kk-5v) piti mennä naapuriin leikkimään kavereiden kanssa, mutta perheen äiti soitti äsken ja sanoi, että heidän oma viis vee on oksentanut muutaman kerran päivällä ja pari kertaa nyt illalla.

Eli lapset pitäisi ottaa mukaan kutsuille (kutsuilla on luultavasti n. 50-60 vuotiaita).

Lapset ovat tottuneet olemaan mukana esim. "kokouksissa" (mies ja minä kuulutaan harrastusseuran johtokuntaan ja meillä on n. kerran kuussa kokous ja lapset ovat kulkeneet noissa kokouksissa mukana vauvasta asti) ja ovat myös joskus meidän mukana harjoituksissa, jos äidilläni on jotain muuta hommaa sinä iltana (äitini on meillä lastenvahtina kerran viikossa, kun meillä on nuo harjoitukset). Eli lapset osaavat kyllä käyttäytyä, isommat pojat viihtyisivät tuntitolkulla, kun heille länttää värityskirjan ja värikynät eteen tai läjän pikkuautoja tai palapelejä. Tai Legoja. Kuopus viihtyy hänkin läppäkirjojen, nuppipalapelien ja pikkuautojen parissa kauankin.

Tietenkin soitan vielä huomisaamuna tuolle rouvalle ja kysyn, voinko ottaa lapset mukaan, mutta mitä mieltä te olette?

Kommentit (4)

Vierailija

Pidän lapsista, myös vieraista, mutta lapset eivät kuulu työpaikalle oli työ sitten millaista tahansa. Jos joku tulee työkseen esittelemään niitä kippoja minulle, en ole kovin ilahtunut siitä, että hänen pitää puolen minuutin välein käydä niistämässä pikku-Elmerin nenä ja pyyhkimässä peppu. Jos joku vieraista toisi lapsia mukanansa, se olisi minusta taas pelkästään positiivista.

Vierailija

Jos lapset osaavat olla nätisti niin eipä kai se ole ongelma. Voithan selittää miksi he ovat mukana. Noilla 50-60-vuotiailla voi monella olla jo omia lapsenlapsiakin, joten ehkeivät ole kaikkein lapsivastaisinta yleisöä =)

Vierailija

tupper kutsut??? sinne en mene vaikka ahneet kaverit ovatkin kutsuneet. Sellaista puuhaa, että oikein hävettää kavereiden puolesta. Mene vaan lapsinesi, ethän myy ylihintaista ja turhaa tavaraa muutenkin.

Uusimmat

Suosituimmat