Purnausta "yhteishuoltajuudesta"; etäisä ei osallistu yhtään mihinkään, s**tana!

Vierailija

Just ja just hoitaa sopimuksen mukaiset tapaamiset, mutta yhtään sen enempää ei jaksa lapsiinsa panostaa. Nyt on pojalla ollut jo kahden tapaamisen ajan todella pitkät ja epäsiistit hiukset, kun en itse pitkää päivää töissä käyvänä ja kaiken lasten arkirumban hoitavana (oli joulukiireet jne) ole kerta kaikkiaan ehtinyt viemään lasta parturiin.... Niin voiko isä viedä lapsensa parturiin? Ei voi. Ei edes kysy, satunko olla varannut jo aikaa vai voisiko hän viedä pojan vuorostaan. Poika itse on tästä asiasta isälleen puhunut.

Puhevälejä meillä ei exän kanssa ole, joten en viitsi itse edes asiasta vihjailla. Mutta vituttaa ihan suunnattomasti, ettei tyyppi oman lapsensa hoitoon sen vertaa osallistu, että kerran viiteen tai kymmeneen vuoteen sen parturissa käyttäisi.

Joo ja sanokaa vaan, että pitikö se tuollaisen persläven kanssa lapsia mennä tekemään... Niinpä!!!

Kommentit (4)

Vierailija

kun exä on ollut todella hankala menneet kuukaudet ja hyväuskoisena ajattelin, että se haluaisi edes vähän koettaa parantaa tilannetta.

Joo ja tapaa siis lapsia pitkän pätkän arkenakin eikä itse käy töissä eli olisi mielestäni varsin vapaa parturikeikan kaltaisia juttuja hoitamaan. Jos haluaisi. Mutta kaipa se on vaan sitten kivempi naureskella äidin kelvottomuudelle, kun ei edes lapsensa hiusten siistimisestä välitä...

Toista ketjua lainaten; voisiko sen lapsen isän vielä vaihtaa?

ap

Vierailija

omien hermojesi kannalta on parasta ettet odota etäisältä yhtään mitään. Minä olen asian itselleni tehnyt selväksi, koska mitään positiivistä ei ainakaan minun lasteni isältä ole odotettavissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat