Millaisia noin 40-vuotiaat miehenne ovat?

Vierailija

Täällä kun aina kirjoitetaan naisten vanhenemisesta ja välillä vaihdevuosistakin, kertokaa millaisia nelikymppiset miehet ovat. Joko pukkaa päälle ikäkriisiä, onko oikuttelua, päsmäröintiä ja pätemistä, mistä olen muutamien tuttujeni kanssa keskustellut. Vanhenee ne miehetkin, miten teillä?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Annetaan kohtalaisen näköinen, normaalipainoinen, suhteellisen hyvätuloinen nelikymppinen virkamies. Laittakaa kaikki epätoivoiset yh:t ynnä muut meiliosoitetta tulemaan, niin ruvetaan järjestämään asiaa.

Vierailija

on tapahtunut vyötärönympäryksessä ja se välillä itseäni harmittaa. Viikonloppukaljojen sijaan voisi joskus vaikka ostaa uudet urheiluvarusteet...

Ja joo, mulla on varaa sanoa, BMI pysynyt alle 20:ssa viimeiset 10 vuotta.

Vierailija

Eipä hän ole juuri miksikään vuosien myötä muuttunut.

Henkisesti miehet lienevät aina vähän pikkupoikia... :)

Hän harrastaa urheilua paljon, mm. juoksee maratoneja,

joten hän on todellakin hoikka ja hyvässä kunnossa. Itse

minun pitää tarkkailla syömisiä ja yrittää pysyä kuosissa,

mutta miehellä tuo tulee ihan luonnostaan.

Tukkaan on tullut vähän harmaata ja uurteita vähän kasvoihin

lisää, mutta muuten hän ei ole ulkoisestikaan juuri muuttunut.

Hiuksetkin pysyvät taatusti tuuheina päässä hautaan asti.

Vierailija

Jotenkin on niin paha mieli etten tiedä miten tästä sinänsä pikkuasiasta pääsis yli. Mies osallistui siivoukseen ekaa kertaa varmaan vuoteen, siivottiin suit sait kämppä parissa tunnissa, kun yleensä mulla menee koko päivä enkä esim. ehdi pestä lattioita jos on tarpeen (kun pitää välissä tehdä ruokaa, hoivata jälkikasvua, käydä kaupassa...). Joskus tuntuu että mun elämä on pelkkää työtä, lastenhoitoa, ruoanlaittoa ja kaupassa käyntiä. Mies kommentoi sitten siivouksen jälkeen että makkari on "saastainen", kun sängyn alla oli ollut tosi paljon pölyä. Oookei. Viime viikonloppuna tuuletin petivaatteet ulkona ja silloin kaiken järjen mukaan imuroin myös makkarin, muistan vielä miten ajattelin että laitan peitteet hetkeksi kuivahtamaan eikä haittaa vaikka haraa lattiaa kun on juuri imuroitu. Mutta siis saastaista nyt sitten on.

Tein päivällä oikeasti hyvää ruokaa ja jälkikasvu vaan marisee että hyi pahaa en syö. Ja miehellä on oikeus kommentoida saastaiseksi vaikkei ikinä tee mitään siivoukseen viittaavaakaan.

Vierailija

Kroppa kuin nuorella (Joogaohjaaja), mutta kasvoissa uurteita ja yleisilme nyreä (liittyykö ikään?)

Vanheneminen näkyy lähinnä siinä, ettei oikein osaa toimia teini-ikäisten lastemme kanssa. On kaavoihinsa kangistunut ja lähes halveksii "nykynuorten" maailmankuvaa:(

Omaa lapsuuttaan/nuoruuttaan ei kai edes muista, niitä tunteita ja olotiloja silloin.

Vierailija

Se, että heittää yleisluontoisen toteamuksen makuuhuoneen saastaisuudesta vai se, että sanoo toisesta ihmisestä, että "joku sais hakea sen pois".

Mietipä oikeasti oletko nyt ihan reilu.

Kai sinäkin olet miehellesi kommentoinut asiasta jos toisestakin. Vetäisit varmaan aika pultit, jos yhyttäisit hänet kirjoittamasta sinusta jollekin foorumille pitkän viestin vastaavalla otsikolla.

Ihan vain ohikulkijan huomio...

Vierailija

huomannut mitään muutosta käytöksessä,ehkä on vähän urheilua lisännyt,mutta on aina ollut ns. urheiluhullu :) naamaan on kyllä tullut ryppyjä,sellaisia naururyppyjä kun on jo ennestään ja valitettavasti harmaata on tullut,mutta se taitaa johtua tällähetkellä aika stressaavasta elämäntilanteestamme. Ihan hyvä nelikymppinen vielä--itse tullaan perässä :))

Vierailija

Ja on myös lisännyt urheilua! Ja meilläkin on kyllä ollut aina urheiluhullu. Ei mitään 4-kympin kriisiä, työstressiä vaan välillä. Mies on 43v.

Vierailija

Lainaus:

Se, että heittää yleisluontoisen toteamuksen makuuhuoneen saastaisuudesta vai se, että sanoo toisesta ihmisestä, että "joku sais hakea sen pois".

Enkä sanoisi hänen "tontillaan" olevista asioista vastaavaa. En sanisi että olipa taas auto saastainen tai vähänkö teit tuon duunis päin helvettiä. Asioista voi sanoa niin monella tavalla. Voi sanoa vaikka nätisti että sängyn alla oli aika paljon pölyä, et ole tainnut keritä ihmuroida. Tai sitten että meidän makkari on saastainen. Kun se ei edes OLE saastainen, pölykoiria lukuunottamatta. Kun mies tulee töistä, se istuu television ääreen ja toljottaa sitä loppuillan. Jollei puuhaile omiaan jossain. Minä käytän sen illan siivoamalla ja siivoamalla ja siivoamalla. Mies jättää kaikki vaatteensa mitkä riisuu siihen missä ne satutaan riisumaan. En jaksa enää yrittää opettaa sitä toisenlaisille tavoille, olkoon. Mutta tarviiko niin vähättelevästi mulle puhua?!!! No, ensi viikolla en järjestä, imuroi enkä siivoa kenenkään jälkiä. Katsotaan muuttuuko käsitys siitä mitkä on SAASTAISTA.

Vierailija

jolla on ollut harmaata hiuksissa jo kauan...painoa on tullut lisää ja oikutteluakin varman...tai ainkin ilmoiti otavansa eron ja lähtevänsä ihastuksensa perään!?:/

No menköön...eipä tuo mitenkään "hemaiseva" näky ole:)

Vierailija

Ei myös ikä näy missään. On myös urheilullinen, kulkee töissä fillarilla talvet ja kesät rulliksilla, sekä salilla muutaman kerren viikossa. Ei näy vielä harmaata (toisin kun minulla, joudun värjäämään kerran kuussa ja itellä ikää 38v).

Menojalkaa ei toisin enää ole vipattanut vuosiin, yhdessä tosin käydään silloin tällöin viihteella (max 4krt/vuosi). Tämän suhteen ei kyllä ole valittamista kun nuorempana oli aina kaikki viikonloput lietsussa kamujen kanssa, oli pienet lapset ja itse aina kotona.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat