Uskotko enneuniin? Mummoni soitti

Vierailija

ja kertoi nähneensä tällaisen unen.

Unessa oli iso huone, jossa oli iso sänky ja valkoinen lautalattia. Mummoni ei tuntenut paikkaa. Oli yö. Huoneeseen tuli kuollut äitini. Äitini talutti esikoistani, jolla oli silmät kiinni, ja siis hän nukkui. Mummoni oli kysynyt mihin hän vie lasta, ja äitini oli sanonut että lapset karkasivat ulos ja hän tuo ne takaisin nukkumaan. Huoneessa oli myös kaksi nuorempaa lastamme ja mummoni laittoi heidä nukkumaan sänkyyn. Sillä aikaa äiti ja esikoiseni olivat "kadonneet" ts. heitä ei enää näkynyt. Lapset olivat alasti.

Mummoni sanoi että kuolleen näkeminen tarkoittaa ilman lauhtumista, ja ettei minun kannata murehtia tätä unta. Mutta silti mietityttää. Ja tänäänhän tuo ilman tosin lauhtui.

Mummoni soitti yli 10v. sitten ja kertoi että oli nähnyt unta, että minulla on X niminen poikaystävä ja odotan hänelle lasta. Olin juuri tuolloin äärimmäisen rakastunut uuteen poikaystävääni, josta tulikin mieheni, eikä mummoni tiennyt seurustelustani mitään. Tosin raskaana en tosielämässä ollut : ) Silti tuo hänen unensa kuuleminen hätkähdytti. Olin aina toivonut saavani nuorena lapsen, ja tietenkin tuolloin oli haaveissa että saisin lapsen tämän tuoreen poikaystävän kanssa jossain vaiheessa.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat