Hirteen naiset, jotka järjestävät yllätyksiä, = lapsi, miehelleen

Vierailija

Tiedoksi, lapsi ei pelasta karilla olevaa parisuhdetta päinvastoin.

On halpamaista tehdä miehestä väkisin isä, jollei tämä kerra isäksi halua.

On halpamaista jättää ehkäisy mieheltä salaa pois, lutkamaista.

Jollei selkäranka riitä eroon, niin oma vika.

Kommentit (11)

Vierailija

Lainaus:

mies ottaa tietoisen riskin, kun yhtyy naisen kanssa

Muistakaa sitten aina painottaa ennen seksiä, että "mä sitten saatan tulla raskaaksi, ja jos tulen, niin oletan, että maksat mulle elatusmaksuja seuraavat 18 vuotta", niin saattaa olla, että se mies tajuaa, mitä on tekemässä.

Vierailija

Mikä tahansa asia, jos tahtoa piisaa, voi pelastaa karilla olevan parisuhteen. Ei saa liian helpolla luovuttaa. Parisuhde voi siis vain rakoilla. Ehkä siinä on lapsen kannalta hieman riskiä, jonka kärsimyksen lapsi voi joutua kantamaan, jos parisuhde ei sitten jatkukkaan. On tosiaan muita keinoja paikata parisuhde. En siis hyväksy lapsen käyttöä tähän tarkoitukseen, mutta lapsen pitää aina olla tervetullut, sillä niitä voi tulla vahingossakin.

Perimmäinen biologinen tarkoitus kuitenkin on, että pariudutaan (siis mennään naimisiin), jotta voidaan alkaa perustaa perhettä ja oletus on, että ollaan yhdessä kuolemaan asti. Ei siinä varauduta luomaan selkärankaa eroa varten. Minkä tähden ylipäätään mies menee ollenkaan naimisiin, jos ei ole valmis isäksi heti saman tien ja olemaan toisen kanssa lopun ikää. Jos mies nyt erityisesti ei halua isäksi, niin varmistaa sen itse lääkärissä käynnillä. Nimittäin mikään naisen käyttämä ehkäisy ei ole 100% varma, ei edes piuhojen poikki laitto (kohdunpoistoa lukuunottamatta, en laske sitä ehkäisyksi).

Vierailija

itse hylätyksi. Siinä tapauksessa heh, heh, oli ihan oikein sulle. Eikö yhtään harmita, että mies jatkoi vaimonsa siementämistä samaan aikaan kun oli suhde teikäläisen kanssa. Miten voi hyväksyä sellaisen petturuuden. :)

Vierailija

biologinen tarkoitus on kylläkin, että mies siittää niin monta naista kuin vain mahdollista, ja nainen saa niin monta lasta kuin vain mahdollista. Kai siinä voi jonkun kanssa mennä naimisiinkin pitääkseen bileet.

Vierailija

Mielestäsi on siis oikein, että nainen valehtelee syövänsä e-pilleireitä tai että hänellä on kierukka? Ja miehen pitäisi siis lukea ajatuksia ja tajuta, että nainen valehtelee?

Suksi kuuseen!

Vierailija

Lainaus:

itse hylätyksi. Siinä tapauksessa heh, heh, oli ihan oikein sulle. Eikö yhtään harmita, että mies jatkoi vaimonsa siementämistä samaan aikaan kun oli suhde teikäläisen kanssa. Miten voi hyväksyä sellaisen petturuuden. :)

Vierailija

Että onhan lukenut liittymissopimuksen. Ennen ei pääse eteenpäin, ennenkuin on kuitannut lukeneensa ne. :D

Lainaus:

Lainaus:

mies ottaa tietoisen riskin, kun yhtyy naisen kanssa

Muistakaa sitten aina painottaa ennen seksiä, että "mä sitten saatan tulla raskaaksi, ja jos tulen, niin oletan, että maksat mulle elatusmaksuja seuraavat 18 vuotta", niin saattaa olla, että se mies tajuaa, mitä on tekemässä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat