pitääkö ne iittalan tarrat jättää astioihin vai ei? (ov)

Vierailija

Siis se pieni i-merkki. Meillä uusi astiasto ja olin ajatellut ne ottaa pois, mutta eilen tuttavalla ollessa syömässä hän oli jättänyt tarrat lautasiinsa ja mietin mikä on se oikea tapa.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

jotkut ihmiset pitää niitä tarroja osoittamassa, että heillä on "aitoja" ja "kalliita" astioita - mutta oikeasti niitä ei kuulu siinä pitää vaan ne otetaan pois samoin kuin muutkin hinta- ja tuotelappuset vaatteista ja astioista.

Mieti nyt vähän, mitä pöpöpesiäkin niistä merkinreunoista pian tulisi lautaselle jos ne siihen jättäisi!

Vierailija

Koriste ja keräily esineisiin voi jättää tarran,käyttö esineistä se otetaan pois. Eli pois astiastosta mut tyyliin mariskooliin jota käytetään ehkä harvemmin tai sit niihin lintuihin jättäisin.

Vierailija

ovat ihan mainostarroja. Kyseinen merkkihän olisi laitettu lasiin hieman toisella tavalla jos sen tarkoitus olisi koristaa lasia =)

Lähtevät muuten tiskikoneessa ihan ekassa pesussa pois, itse poistan ne jo ennen pesua.

Ja kyllähän aina törmää näihin, jotka jättävät ne mainostarrat paikoilleen - luulevat varmaan, että ilman tarraa astioita luultaisiin kopioiksi =)

Vierailija

jätä merkkejä astioihin. Yleensä astian pohjassa on kuitenkin tieto valmistajasta ja sieltä voi asian tarkastaa, jos haluaa tietää tuotteensa aitouden.

Vierailija

Sillä mulla on pakottava tarve aina rapsuttaa kaikki tarrat irti! ;-)

Kyläpaikassakin jos on tarrat jätetty Iittalan laseihin, tekis aina mieli nyppiä ne pois. Ja sitten vaan tuijotan niitä tarroja ja sormissa syyhyää että sais rapsutella ne pois. :-DD

Eli meillä on tarrat kaikista Iittalan tuotteista ihan varmasti rapsutettu pois!

Ovatkin siistimmän näköiset noin.

Vierailija

Lähtevät pois kuin lähtevät.

Miten joku saa ongelman aikaiseksi jostain vaivaisesta tarrasta - pitääkö olla vai ei?

Onko elämä tosiaan nykyisin näin vaikeaa? Ei ihme, että naiset uupuvat.

Elämä menee miettiessä tarrojen syvintä olemusta.

Vierailija

joka on myyty minulle ykkösluokkana :( Olen siis tyhmä höynäytettävä. No ei se haittaa, hyvin nuo pellittää kuitenkin....

Lainaus:

Jos ostaa Iittalan myymälästä kakkosluokan kippoja, niissä ei ole tarroja. Mutta kyllä kai ne joka tapauksessa kuuluu ottaa pois. Mua ainakin ärsyttää jos huuli osuu juodessa siihen tarran röpöreunaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat