Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteesi menkoista?

Vierailija

Vaikuttaako paljon mielialaasi?

Häiritseekö työtä?

Oletko kipeä niiden aikaan?

Kommentit (13)

Vierailija

Tosi kipeä olen. Ennen synnytystä krappasi vatsasta, oksensin, ripuloin ym. menkkojen aikana. Mutta nyt en enää sentään oksenna ja ripuloi. Vahva kipulääke riittää.

Vierailija

Kipeä kuin pieni apina. Burana 800 menee enemmän kuin tarpeeksi. Vuodon määrä on järkytys (tähänkin tällä hetkellä lääkitys). Olen kiukkuinen (yllätys yllätys kun yö unet menee vatsakramppien takia ja kipu on jatkuva). Ja häiritsee työtä, vähintään sen ensimmäisen päivän joudun olemaan pois, kipu on sietämätön.

Ja mitään muutosta ei ole ollut kahden lapsen synnyttämisellä ja saati millään hormooneilla.

Vierailija

Kivuliaat ne eivät onneksi ole enää, mutta muuten aivan sieltä ja syvältä. Vielä tähän loppuun voisin kirota, mutta sanonpa vaan että p....maiset.

Vierailija

</p> <p>Vaikuttaako paljon mielialaasi?[/I]<br /><br />pientä hermostumista ennen niitä on havaittavissa<br /><br /><br /><br /></p> <p>[quote]</p> <p>Häiritseekö työtä?[/I] ei häiritse<br /><br /><br /><br /></p> <p>[quote kirjoitti:

Oletko kipeä niiden aikaan?

aavistuksen, otan särkylääkettä ensimmäisenä päivänä

Vierailija

Ennen ku alkaa olen vihainen ku ampiainen.

Kahden synnytyksen jälkeen on menkat muuttuneet, järkyttävän kivuliaiksi.

Koko kroppa navasta alaspäin on kipee :(

Ja vielä on varmasti 25v menkkoja jäjellä.

Vierailija

Sain kerran kuussa siivoushulluuskohtauksen.

Sain myös ovulaation jälkeen menkkojen alkuun asti kauhean hillittömät raivarit miehelle. Vihasin sitä ja kaikkee kotona, ihan hullut PMS-oireet.

Näiden vaikeiden aikojen vuoksi toivon, että ne menkat ei koskaan enää alkais.

Vierailija

Vaikuttaa jonkin verran, olen väsyneempi ja hieman ärtynyt silloin

Joskus, jos on oikein pahat oireet

Pari ensimmäistä päivää olen ja ekan päivän tosi pahasti

Vierailija

Tosin pms oireet ovat pahentuneet koko ajan iän myötä ja oon vasta 30v! Olen ennen menkkoja tosi huonolla tuulella ja itkeskelen 3 päivää. Menkoissa ahdistaa ehkä kova vuoto että rättiä saa olla vaihtamassa usein ja onhan se olokin vähän kurja kun jomottelee. En ole ollut vuosiin työelämässä kun olen ollut putkeen lapsista hoitovapaalla, en osaa sanoa vaikuttaisko mun työtehoon. Kotona olo on kuitenkin vähän toisenlaista.

Vierailija

muutun raivohulluksi juuri ennen menkkoja... Omasta mielestäni olen kyllä aina samanlainen ja se on vain sattumaa, että juuri silloin suutun jostain...

Kipuja on hieman, nuorena oli enemmän. Enää ei tarvitse edes särkylääkettä, eli ei pahemmin haittaa.

Eri asia on sitten vuodon suht runsas määrä. Onneksi löysin kuukupin (kiitos vaan sille, joka täällä antoi vinkin), niin vuodon kanssa pärjää paremmin, kun ei koko ajan tarvitse pelätä ohivuotoja.

Uusimmat

Suosituimmat