Missä teillä on käyttötili?

Vierailija

Itselläni käyttötili on Nordeassa, mutta siellä loppuu valikoimista automaatti nostokortti. Haluaisin vaihtaa pankkia kokonaan, vai pitäisiköhän käyttötili siirtää S-ryhmittymään?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

mä menin myös tiskille siirtääkseni sinne kertyneet bonukset omalle käyttötililleni toiseen, oikean pankkiin. Tiskillä nainen tuumasi, ettei se onnistu, jäin haavi auki katsomaan ja kysyin, että eikös tämä olekaan pankki, johon hän hyvin närkästyneesti sanoi että "me olemme kyllä ihan oikea pankki". Joo, mut ei voi suorittaa tilisiirtoa siis tiskillä, säälittävää..palvelu (ns.) oli tympeää!

Vierailija

Pankki/Masterin yhdistelmäkortilla pärjään mainiosti.

Ja aina ovat antaneet kilpailukykyisen tarjouksen (ei kyllä välttämättä ekalla keralla), niin ei ole ollut syytä vaihtaa. Ja kaikki toimii ilman ongelmia.

Vierailija

Olen ollu tosi tyytyväinen, varsinkin kun vakuutukset on Pohjolassa, niin saa bonuksia.

Se visa elektron ei vielä toimi kaikissa paikoissa. Ja se varmentaa aina, onko tilillä katetta, joten jos menet vaikka ruuhka-aikaan kauppaan ja linjoilla on ruuhkaa, niin se ei välttämättä anna tehdä ostoja. Huoltoasemalla automaatista tankatessa sun pitää tietää etukäteen paljolla tankkaat ja "tehdä varaus" tilille ennen tankkaamista. Se visa debit puolestaan on kuten "vanhanaikaiset" magneettijuovakortit, mutta siihen on vaan lisätty se siru. Eli voi maksaa "höyläämällä" kuten ennen tai sitten jos paikassa on sirulukija, niin sillä ja antaa tunnusluvun. Debit ei joka ostoa varmenna, joten on nopeampi.

Vierailija

S-tili on nykyään pankkitili, ja on sellainen pankki kuin S-pankki. Minulla on siellä kakkostili ja hyvin toimii laskunmaksu ja tilisiirrot. Sieltä saa Visa debit/credit-kortitkin samoin kuin muista pankeista. Ja vielä korkoa käyttötilillekin

Lainaus:

rahansiirto s-tililtä toisen pankin tilille ei onnistu jne. En sitä kyllä käyttötiliksi ottaisi, eihän se ole palveluiltaan - nimestään huolimatta - varsinainen pankki.

Vierailija

Mulle tuli ilmoitus 28.10.2008, että automaattikorttini ei enää uusiudu. Automaattikortti on poistunut Nordean tuotevalikoimasta. Tarjoavat tilalle Visa Electron -korttia puoleksi vuodeksi maksutta. Kävin tänään pankissa tilaamassa tuon kortin. Lainoja mulla ei ole. Asun asumisoikeusasunnossa, autoa en omista.

ap

Vierailija

Ja ainakin rahan laitto omalle tilille onnistuu siellä tiskilläkin

Lainaus:

mä menin myös tiskille siirtääkseni sinne kertyneet bonukset omalle käyttötililleni toiseen, oikean pankkiin. Tiskillä nainen tuumasi, ettei se onnistu, jäin haavi auki katsomaan ja kysyin, että eikös tämä olekaan pankki, johon hän hyvin närkästyneesti sanoi että "me olemme kyllä ihan oikea pankki". Joo, mut ei voi suorittaa tilisiirtoa siis tiskillä, säälittävää..palvelu (ns.) oli tympeää!

Vierailija

rahansiirto s-tililtä toisen pankin tilille ei onnistu jne. En sitä kyllä käyttötiliksi ottaisi, eihän se ole palveluiltaan - nimestään huolimatta - varsinainen pankki.

Vierailija

Ottaakaa enemmin visa debit. Kyllä sen saa vaikka olisi luottotiedoissa häiriö, kunhan on pankin kanssa hoitanut asiat moitteettomasti.

Vierailija

Saadaan melkein kaikki Pohjolan vakuutukset kuitattua Bonuksilla (paljon lainaa kun on, niin on bonuksiakin). Enkä muista, että olisi mitään palvelumaksuja mennyt (otetaan bonuksista ekaksi).

Kannattaa selvittää noita vakuutuksien ja pankkien yhteyksiä. Tiettävästi toinen sellainen on ainakin Tapiola. Kysele ihmeessä niiden kytkykauppaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat