Vainajan ulkonäkö

Vierailija

Tuosta yhdestä ketjusta tuli mieleen, kun kuolleen vauvan äiti oli sanonut, että "vauva oli jo mennyt pahan näköiseksi", että millä tavalla vainajat menevät "pahan näköiseksi". kun tietysti kylmässä kuitenkin säilytetään?

Tuokaan vauva ei kai kovin kauaa ole ollut kuolleena.

En itse ole nähnyt vainajia kuin kuvissa, viimeksi aivan hiljan, kun eräs sukulainen kuoli. Näytti todella omituiselta, ei itseltään, aivan vahanukelta. Kuolleena oli ollut alle kaksi viikkoa. Itse asiassa yhdet kuvat näin mitkä oli otettu seuraavana päivänä kuolemasta. Ei ruumis "pahan näköinen" ollut kuvissa, mutta todella oudon.

Kommentit (6)

Vierailija

hän oli tuolloin ollut noin viikon kuolleena. ei ollut millään tavoin pahan näköinen. näytti aivan itseltään kuin aina ennenkin, mutta oli kuitenkin kalpea ja näki että henki pois paennut. aika levollisen oloinen.

en osaa kuvitella että kuollut olis pahan näköinen, ellei sit kuolema oo turmellut ruumista tapaturmaisesti. tai tietty jos ruumis olis joku kuukausia vanha niin kai se alkais jossain jo näkyä.

Vierailija

Mä näin mun vauvani kuolleena muutaman tunnin sisällä kuoleman jälkeen, oli nukkuvan näköinen. Tämä oli perjantai. Seuraava perjantai niin oli näöllisesti muuttunut vaikkakaan ei paljoa (mustelmia tullut, olisko ruumiinavaus syynä) mutta silloin oli se järkyttävä kylmyys kun häneen koski.

Vierailija

mutta ne eivät kestä ikuisuutta.. Muistan stoorin miehestä joka kuoli saunassa jääden roikkumaan kaiteen varaan pää alaspäin. Hänellä oli silmälasit. Löydettäessä kasvot olivat sinipunaiset ja lasit olivat jättäneet silmien ympärille valkoiset renkaat.

Tämä "nimeltä mainitsematon" henkilö puhuu lautumista, mutta kuvasta en ainakaan minä erottanut lautumia, vain nirhaumia joskin pahoja sellaisia.

Vierailija

Lainaus:

Tämä "nimeltä mainitsematon" henkilö puhuu lautumista, mutta kuvasta en ainakaan minä erottanut lautumia, vain nirhaumia joskin pahoja sellaisia.

Liekö sitten niin lautuneet.

Näin ne kuvat vauvasta pian synnytyksen jälkeen, ja niissä oli ihan kauniin näköinen.

Vierailija

vainaja on sen näköinen että ns. veri on paennut ja kuten joku sanoi, henki on paennut. Usein kellertävä väriltään. Vahanukkemainen on myös ja se tulee vasta vähän myöhemmin, ei ihan välittömästi kuoltua.

Vierailija

"Sopivasti pahan näköiset"

varpaista siis kyse.

Lainaus:

Liekö sitten niin lautuneet.

Näin ne kuvat vauvasta pian synnytyksen jälkeen, ja niissä oli ihan kauniin näköinen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat