ex:ni...jo raskaana uudelle miehelle..

Vierailija

moi! oon (nyt yh) 33v mies ja asiani aikas hankala erosimme vaimon kanssa syksyllä meillä 4v tytär joka jäi asuun kanssani kun ex muutti kauemmas tutuista kuvioista työn perässä ... sain kuulla et hän jo odottaa vauvaa vaik erosta on vasta 4kk.........hmm ???????

Kommentit (10)

Vierailija

Itselläni aikoinani vähän sama tilanne. Kaksi kuukautta erosta, olin jo raskaana uudelle miehelle, ehkäisystä huolimatta.

Koskaan en suunnitellut sen menevän niin, mutta elämä heittelee.

Onneksi liittomme onnistui nopeudesta huolimatta ja olemme edelleen yhdessä, 10 vuotta takana.

Tiedätkö onko ollut ihan tarkoituksellista raskaaksi tuleminen vai miten??

Vierailija

tarkoituksella:) en oo silti katkera

Lainaus:

Itselläni aikoinani vähän sama tilanne. Kaksi kuukautta erosta, olin jo raskaana uudelle miehelle, ehkäisystä huolimatta.

Koskaan en suunnitellut sen menevän niin, mutta elämä heittelee.

Onneksi liittomme onnistui nopeudesta huolimatta ja olemme edelleen yhdessä, 10 vuotta takana.

Tiedätkö onko ollut ihan tarkoituksellista raskaaksi tuleminen vai miten??

Vierailija

Lainaus:

outo olo ???? hmm

Lainaus:

Mitä ap miettii, mitkä on fiilikset ?

että onko ollut toinen mies jo ennen eroa? Ellei raskaus ole salamaromanssin vahinkoseuraus, niin luultavasti on ollut.

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

outo olo ???? hmm

Lainaus:

Mitä ap miettii, mitkä on fiilikset ?

että onko ollut toinen mies jo ennen eroa? Ellei raskaus ole salamaromanssin vahinkoseuraus, niin luultavasti on ollut.

Todennäköisestikin exälläsi on ollut toinen jo ennen eroanne. Yleensä naiset eivät "jää tyhjän päälle" erotessaan vaan hommaavat uuden jo valmiiksi.

Vierailija

Miehenä minulle heräisi epäilys. Joten isyystutkimus lienee paikallaan jos olet pannut exää.

Isyyden selvityksessä on aika pitkä aika taaksepäin jolta naiselta kysytään onko harrastanut seksiä ja kenen kanssa.

Itse jouduin tuollaiseen tilanteeseen ja koska olin ollut kahden miehen kanssa pyysin testit toki nimesin vain toisen heistä ja hän olikin bio-isä.

Ole tarkkana.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat