~Talven laihduttajat, avoin painonpudotusryhmä ~ viikot 2-3

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

No niin, nyt voi jo sanoa että se siitä joulusta. Eilen illalla poltettiin kuusikin jo takassa. :) Mutta olipa vaan mukava joulu, vieraita kävi ja tuli herkuteltua vielä vuoden vaihteen tienoillakin vähintäänkin riittävästi.

Eilen loppiaisena kävin vaa-alla ja saldo näytti +500g aatonaattoon verrattuna. Siis 6.1 68,2kg Ei paha, kyllä tästä on hyvä jatkaa.

Tirppis, tervetuloa taas joukkoon. Tsemppiä sulle! Ainakin vaikutat mukavan päättäväiseltä - joten KYLLÄ SE SIITÄ!

Jos painonvartijoissa pysymiseen ei meinaa motivaatio pitkänpäälle riittää, niin kokeile ihmeessä hiilihydraattien vähentämistä (ns. hyväkarppausta). Ainakin tähän mennessä mulla on tollasesta kokeilusta pelkästää hyvään sanottavaa, tosin takana vasta kuukausi joten en tiedä miten tämä pidemällä tähtäimellä toimii. (Sitä paitsi jouluna ja vuoden vaihteessa kyllä useana päivänä söin mitä söin..) Enkä muutenkaan usko että sama ruokavalio sopisi meille jokaiselle. Mutta enpähän malttanut olla vinkkaamatta.

Hyvää ja kevenevää alkavaa vuotta kaikille!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Nyt se on 66,1kg.. Kai sitä on nyt tarpeeksi motivoitunu,on tullu usea yritys tehtyä täs vuoden sisällä mut toivotaa et se nyt onnistuis! =)

Vierailija

Tulisin taas mukaan joukkoon,jos passaa?En muista koska oisin vaakalla käynyt,enkä paljon muutenkaan oo miettinyt syömisiäni.Lopputulos:en usko lihoneeni mutten takuulla oo laihtunutkaan!Ensi pe viimeistään käyn puntarilla.Nyt koitan ottaa tähän touhuun kunnon otteen.Ja siitä tulee vaikeaa!

Aloitin marraskuulla työt,nyt tammikuulta ihan uudessa paikassa sitten.Kolmivuorotyötä,menee hetki taas tottua kotivuosien jälkeen..Yritän pitää ruokailut suht säännöllisinä ja ennen kaikkea terveellisinä,kerran viikkoon ajatteelin herkkupäivän viettää.Ja senkin kohtuudella.

En tiedä miten usein kerkeän koneelle.mutta ainakin sen kerta viikkoon käyn ilmoittautumassa.Ensialkuun meinasin ottaa tavoitepainokseni 85kg-ilman aikarajaa.Luulisin painavani nyt ehkä jotain 93-96kg välillä,katsotaan sit joku aamu paljonko meni pieleen.Jos on enemmän,saan kyllä hepulin :(Vähempään en usko.

Seuraavaksi vapaapäivän vietossa kissan eläinlääkäri ja lasten puheterapiat,kauppa,apteekki ja yhden haku eskarista..En tiiä kumpi on rasittavampaa,työ vai vapaa ;))

Vierailija

Tänään ei ole perjantai,mutta vaakassa kävin kun huomenna on aikanen lähtö töihin,eli en ehkä muista..Ja tulos oli:95.9kg,melkeen tekis mieli heittää hanskat tiskiin mutta sitäpä en tee!!

Tarvitaan iso potku ja annos itsekuria ja päättäväisyyttä.Oon ollut tän viikon kipeänä enkä oo silti sortunut herkkuihin,hyvä alku siis.Mun pahe on edelleen sipsit (ja nuudelit) eli suolaa ja rasvaa..Päätin etten osta kotiin kumpaakaan ja töihin otan omat eväät mukaan,niin tiedän mitä syön.

Niin joo,en tiiä paljonko alkamassa olevat menkat tuo turvotusta..Mutta viikon päästä toivon tuon lukeman olevan pienempi :p ja tsempata saa!!

Vierailija

Kävin sitten maanantaina neuvolassa, ei ois pitänyt.. tai siinä vaakalla ei ois pitäny käydä. Voittekom kuvitella, että mulle olis tullut viikossa 3,2kg! Siis yli KOLME kiloa viikossa,en tajua. Siellä oli sijainen punnitsemassa ja mun neuvolassa on sellainen punnusvaaka vai mikä se nyt oli. Mun painohan ei ole noussut lokakuun jälkeen, paitsi tuossa joulun aikaan 160g/viikko. Tulihan sitä suolaista ruokaa syötyä uutena vuotena, mutta kun ei turvotustakaan oikeen ole. Siis sormukset mahtuu sormiin, sukista ei jää renkaita nilkan ympärille jne..

Hitsit, että tuo asia vaivaa mua, kotipuntari kyllä näytti plussaa myös mutta n. kilon verran. Ens maanantaina seuraava neuvola ja mun vakio täti töissä.. Siis tuntuu niin uskomattomalta tuollainen nousu ja verenpaineet ok 116/76 ja pissa puhdaas, eli ei raskausmyrkytys oireitakaan..

Joop, oon ollut ihan maassa tuon maanantain jälkeen, iotku tuli kun kotiin pääsin. Maanantaita odotan, mikä tuomio silloin tulee. Vaikka voishan tää pikkuinen tulla maailmaan vaikka sitä ennen, en pistäs pahaksi =).

Mutta tässä mun valitusvirteni tällä kertaa.

Tervetuloa tirppis taas mukaan, kyllä tänne mahtuu!

mehiz rv 38+3

Vierailija

Neuvolassakin tuli käytyä ja kaikki oli ok. Sais mun puolesta vielä majailla yksiössään ainakin huomiseen iltapäivään. Ois vielä kaupunkiin asioita hoidettavana. Siivosin juuri ja eipä juurikaan vaikutusta, paitsi siisti koti =)

Mä olen nyt jo useamman viikon ajan juonut vettä ison kannullisen päivässä, siitä oli hyötyä laihdutuksenkin aikaan. ja vettähän sitä pitää juoda kovasti imetyksenkin alettua, että jospa se jäis päälle. Ruisleipääkin olen suosinut nyt aiankin arkisin, ihan siitä saatavan raudankin takia. Viikonloppu aamuisin meillä on ollut vähän tapana paistaa sämpylöitä, mutta muuten oon jättänyt vaalean leivän pikkuväelle. Jos se olis sitä herkuttelua, tuoretta patonkia tai sämpylöitä silloin tällöin.. Mutta yks asia on varma, eli sipsit jää multa kauppaan tästä lähtien, että jotain hyötyä noista neuvolan kaameista vaaka lukemista. Ehkä niitä vappuna voi vähän syödä,mutta muuten passaan ne. Mies tuskin siihen pystyy ja hän onkin itselleen viikonlopuiski ostanut sellasen pikkupussin.

Pizzaa mulla tekis hirveesti mieli,mutta oon päättäny, että sitten haetaan pizzaa kun vauvan kanssa kotiudutaan...mutta voishan sitä tietty itsekin tehdä ennen sitä..

Mukava pakkasilma täällä jälleen - 20, aurinko pikkuisen paistelee. Lapset levolla noten äitikin voi oikaista vähän tohon sohvalle =)

mehiz 39+5...

Vierailija

tää viikko ei oo menny putkeen, mutta kovasti yritän tsempata! sain paikkari herkkuja niin voin sit niitä herkutella tästedespäin kun tekee miel hyväskää..

Onko teillä kokemusta siitä easy controllista???

Tsemiä kaikille :) mentävä rauhoittelemaan noita ylivilkastuksia!!

Vierailija

Nanille halit! sä oot vaan suolaista syönyt niin on nestettä kertynyt paljon, jotka lähtee heittämällä het eka viikolla!!

Mulla eka viikko takana:

lähtöpaino 87,1kg

paino nyt: 85,9kg

pud. yht: -1,2kg

ihan tyytyväinen olet! tuli useampana päivänä syötyä namia, ja en joka päivä jaksanut joka pistettä ylös merkata :( jopa yhden oluenkin join. Sama suunta toivottavasti jatkuu! Pitäis tuo kuntopyörä ottaa taas käyttöön..mut en oo vielä jaksanut innostua siitä. Menen nyt nää pari vkoa ilman kuntoilua...

magicaL: teretulemas! mukava kun on enemmän porukkaa tsempittämässä ja tsempattavana=) toivottavasti kaikki päästään alas päin painoissa!

Itse tosiaan silloin päätin vko sitten ku alottelin et tää on vimppa yritys, nyt onnistuttava!! tän jälkeen saa jäädä kilot jos en onnistu!!(ja mitä en saa pudotettua) kovasti ainakin kymmenen kiloa ois halu saada pois, 18 ois tavoite lopullinen! Kesään mennessä ois toi 10 kiloo kiva saada pois! 20vkoa ois toukokuun loppuun aikaa(jos oikein laskin), ja kyllä toivottavasti ainakin tuo 10 kiloo oon hoikempi! hyvällä lykyllä enemmänkin!

nyt menen aamupuuroa ittelleni tekemään, pinet jo aamupalansa saivat:) illaksi taas töihin :( ei innostais sit yhtään!

mukavaa viikkoa kaikille!!!

tirrppis

Vierailija

Miten teillä tää toimii? Pitääkö joku listaa pudotuksista,vai miten? Onko teillä punnituspv?

Itsestäni hieman,eli lähtöpaino ois nyt 77,5kg ja 58kg pyrin,pituutta on 167cm ja ikää 24v. Painoin ennen raskautta 57kg ja nyt ahistaa kauheesti noi liikakilot !

Mulla on tyttö siis jo 1v 2kk. Tavoite olis et tytön 2v synttäreillä painaisin ton 58kg!

-jasminmaria-

Vierailija

19.12 77,2kg

10.1. 81,5kg

15.1. 80,5kg

Tavoitteena ois se -5kg 7.4 mennessä ku lähetään lomalle Arabiemiireihin...ei kait tälläseen kroppaan mitkään bikinit ees mee...eikä tuo tavoite pitäs olla kovin paha...eli jos sen 75kg sais lukemaksi siihen mennessä...

Tuossapa tuo painoni lähihistoria...karseeta luettavaa....onneksi tuo paino lähti edes vähän alaspäin heti...mutta vieraita ollu viikonlopun ja syöty ollaan...HUomenna OTAN itteäni niskasta kiinni ja se sama rääkki saa nyt luvan alkaa taas!!

Mehiz: voih viikot ne taitaa pikkuhiljaa loppua...kohta saamme kuulla vauvauutisia toivottavasti!! Onnea matkaan! kiitos muuten tsempeistä!

jasminmaria: tervetuloa mukaan! ja heti saitki hienosti painoasi pudotettua!

MagicaL: tsemppejä täältä!! niitä tarvitaan me kaikki tasapuolisesti! Kyllä ne kilot siitä lähtee kohti kesää ku mennään!

tirppis78: kiitos tsempeistä! mulle tuo easycontrol on ihan outo...en voi siis auttaa...Hieno painonpudotus sulla jo on!!

Hyvä paumir! noin sitä pitää ku pystyit olemaan poissa herkkkupöydästä!

Hyvää viikkoa kaikille!

nani

Vierailija

Täältä masentunu nani ilmottautuu...repsahin uuden vuoden jälkeen ku sairaaksi tulin ja suuhun on nyt menny ihan mitä vaan ku mikään ei ole maistunu miltään ja liikkumaan en ole päässy...kävin sitte puntarilla tänään (ei ois kyllä kannattanu...) 81,5kg!!!!!!!!!!!!!! siis kuvitelkaa...olen lihonut vajaan kahen viikon aikana 3,7kg!!!!!!!!!!!!!! Tää päivä on mennyt itsesyytöksien ja -ja säälien painolla....siiis miten tuo voi olla ihan oikeesti mahollista....kaikki se kuukausien kova työ ja syömättömyys ;( ;( ;( tekis mieli jojon perään ittensä laittaa...ei vaiskaan mutta voitte kuvitella ettei ilo ole ylimmilllään...pitiki tuo joulun tulla tuohon väliin, oli niin hyvällä mallilla....huoh...mistä sitä nyt saiskaan uutta virtaa...

tirppis ja magicaL tervetuloa takasi remmiin...tsemppiä ja tsempittäjiä täällä tarvitaan!

Mehiz: nuo painonnousut voi olla mitä vaan...ihanaa sulla viikot vaan vähenee (siis lisääntyy) ja ei enää pitkä aika ku vaavi syntyy...jaksuja viime metreille!

Paumir: ihanan vähällä pääsit joulun yli...mullaki näytti siis ennen uutta vuotta tosi hyvältä...

pitänee mennä vielä laittaan puhtaat lakanat sänkyihin ennen saunaa...ja onhan tuo luutuaminenki kesken..

paksukainen nani

Vierailija

Paumir jättää mun loistolukemat sitten listalta pois, Ilmoitan aloituspainoni,kun tää pikkuinen on syntynyt.

Tervetuloa vaan jasminmaria mukaan =)

nani... ne suolaset ruuat sen tekee, niin se oli pakko olla mullakin kun yli 3 kg sain viikossa ja ne kirotut sipsit. Kaks viime kertaa kun niitä olen syönyt niin vaaka on tullut hulluksi sen jälkeen. Eli enää niitä en syö,helppo pysyä niistä erossa kun tietää että keräävät vaan nestettä. Nyt vaan vettä napaan paljon, niin alkaa taas aineenvaihdunta toimia!

Eilen kävin neuvolassa ja paino oli laskenut 1,5kg viikossa, eli nesteet lähteneet, hyvä niin.. sen verran kauhulukemia se viimeksi näytti. Ei olisi edes tarvinnut vaakalla enää käydä, sanoi että haluatko, ei oo pakko. Tokihan halusin, sen verran masensi se edellis viikon lukema ja kiinnosti mitä sille on tapahtunut. Nyt mun kokonaissaldo on n.14kg.. huh,huh.. =).

vauva vaan viihtyy masussa, vaunut kokosin tuohon eteiseen ja odottelen jo kovasti, että niitä pääsen lykkimään. Ihanaa kun tulee kohta ne aurinkoiset talvikelitja silloin on pakko ulkoilla. sauvakävelyäkin odotan ilman tätä mahaa, vaikka sujuu se nytkin, lyhyemmillä matkoilla kylläkin.

Jospa sitä tänään päästäs ulos, eilen satoi vettä koko päivän ja vei melkein kaiken lumen mennessään.. ei kiva.

mehiz, jonka H hetki lähenee...alkaa jo jännittämään tuleva synnytys...

39+2

Vierailija

Minusta tuo kuulostaa siltä että joko terkkarin sijainen ei osannu käyttää vaakaa tai sitten joku muu sattumatekijä nosti lukuja. Luota mieluummin kotivaakaan.

Ja kohtahan sulle muutenkin tulee oikea tehopudotus :) ja siitä onkin sitten hyvä jatkaa alaspäin. Tsemppiä - älä anna masentavien vaakalukemien rasittaa muutenkin hankalaa loppuraskautta!!!

Vierailija

Mä oon oikeesti jo nukkumassa :) enkä ehdi nyt pitkästi naputella mutta halusin nyt ainakin tervetulotoivotuksen laittaa..

Tässä ryhmässä ei oo ollu mitään kiinteää punnituspäivää vaan jokainen on käynyt vaa-alla sinä päivänä joka tuntuu itselle parhaiten sopivan. Joka viikko alotetaan uusi pino ja minä (tai joku muu!) päivittää listaa jossa näkyy jokaisen ryhmäläisen ilmoittamat mitat ja muutokset. Tämäkin listanpäivitys loppuvuodesta lipsui mutta nyt jatkukoon taas - eli kertokaapa mitä laitetaan aloituspainoksi, mikä tavoitteeksi yms. Vai laitanko ne vanhat mitat mitkä tuolta löytyy?

Yritän huomenna ehtiä laittaa sen listan, ja käyn itekin aamulla puntarilla... Hyvää yötä ja palataan asiaan.

Vierailija

punnitus tänään, ens viikko yötä niin turha puntarille nousta...

5.1. 87,1kg

12.1 85,9kg (-1,2)

18.1 85,2kg (-700g)

tyytyväinen olen, koska viime viikko ei tod menny ihan putkeen!! Sa nähä kuin ens vko menee, en osaa kunnolla syödä yövuorossa, tuntuu et aina on nälkää! Yöks otankin pikku sankollisen porkkana, omena ja appelsiini paloja evääksi. päivällä sit syön kunnon ruokaa. En ihan varsinaisesti pistellä mene, syön vaan kevyemmin, paljon kasviksia! potut ja makaroonit/riisit minimissä...

Onnea kaikille joilla paino pudonnut! tsemppiä kaikille tasapuolisesti, jatketaan kovasti matkaa alaspäin!!

_T_

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat